مگر مردم عقل ندارند؟!

مگر مردم عقل ندارند؟!

حجه الاسلام دکتر رئیسی در میان مردم ورامین: گفتید که مردم با اتوبوس به برنامه ها می آیند. چرا به مردم اهانت می کنید. مگر مردم عقل ندارند. در سال ۸۸ هم می گفتند مردم به خاطر ساندویچ می آیند.

به گزارش raisi.ir حجه الاسلام دکتر رئیسی که برای دیدار با مردم ورامین به این شهر سفر کرده بود در جمع پرشور مردم با تبریک ایام و اعیاد شعبانیه، گفت: انشالله انچه خیر و مصلحت ملت است در انتخابات با عنایت حضرت ولی عصر رقم بخورد.

وی گفت: حضور با بصیرت مردم ورامین در سال ٤٢ برای دفاع از امام و انقلاب به یاد ماندنی است. نصل امروز از نسل آنروز ورامین با بصیرت تر و انقلابی تر است.

نامزد دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آسیب اساسی امروز کشور نگاه دولت فعلی به بیگانگان است، گفت: موثر دانستن بیگانه در همه مسائل کشور نگاه دولت فعلی است که بر اساس آن ظرفیت های کشور را ٤ سال معطل کردند.

رئیسی ادامه داد: این نگاه آسیب ها و نگرانی های جدی را در کشور ایجاد کرده است.

وی با اشاره به برخی کشورها که این سیاست در آنها اجرا شده است،  اظهار داشت: تمام تاسیسات هسته ای لیبی را غربی ها تعطیل کردند و پس از آن توان موشکی آنها را خنثی کردند که در نتیجه آن امروز شاهد یک مدیریت بی ثبات در این کشور هستیم.

رئیسی افزود: امروز غربی ها عربستان سعودی را بعنوان یکی از ناقضان اصلی حقوق بشر به عضویت کمیسیون حقوق بشر درآورده اند در حالی که دو سال است زنان و کودکان را در یمن به خاک و خون می کشد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ریختن بتن در قلب راکتور پایان کار نیست ادامه داد: موشک برای جنگیدن نیست، بلکه برای نجنگیدن، ایجاد امنیت و آسایش و بازدارندگی دشمنان است.

وی خاطر نشان کرد: امروز این دستاورد که توسط جوانان متعهد کشورمان به دست آمده مورد تحقیر و تمسخر آقایان قرار گرفته است.

رئیسی بیکاری و بحران اقتصادی را برای کشوری که هزاران شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است را نامطلوب برشمرد و اظهار داشت: امروز بیش از ١٧ هزار کارگاه در کشور تعطیل شده اند که مشکل آنها عدم وجود نقدینگی است، در حالی که در دولت فعلی بیش از ٧٠٠ هزار میلیارد تومان تولید نقدینگی وجود داشته است.

وی ادامه داد: این تولید نقدینگی در حالی است که به اذعان وزیر صنعت نیاز کارگاه های کشور ١٠٠ هزار میلیارد تومان است، اگر اقایان ادعای فهم اقتصادی دارند چرا کاری از پیش نمی برند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه زمانی که این وضعیت را دیدیم احساس به حضور کردیم، گفت: دولت قبل در سال ٥ میلیارد دلار کالای چینی وارد کشور می کرد اما در دولت فعلی علیرغم شعارها برای مقابله با واردات کالای چینی، برابر آمارها سالانه ١٠ میلیارد دلار کالای چینی وارد شده.

وی ادامه داد: آقایان چه خطری را احساس  کرده اند که امروز باران تهمت ها را از داخل و خارج متوجه ما کرده اند.

رئیسی گفت: چرا تهمت می زنید. از چه ناراحت و عصبانی هستید. از کارگران معدن گلستان یا از مردمی ناراحتید که می گویند یک اختلاس کم بشود مشکل مسکن مهر حل خواهد شد.

نامزد انتخابات با بیان اینکه درد ما فساد و کم کاری است، اظهار داشت: می خواهند مردم را ناامید کنند. چرا مردم را دچار سرخوردگی می کنید؟ اقایان توهین و افترا را شروع کرده اند اما بدانند که ما مانند شهید بهشتی این میدان را ترک نمی کنیم و با کمک مردم این وضعیت را تغییر می دهیم.

رئیسی افزود: از هیچ سنگ، چوب، نیزه و شمشیری هراس نداریم و برای نجات اقتصاد، فرهنگ و سیاست به عرصه امدیم. مردم در روز انتخابات حتما وضعیت را تغییر می دهند.

وی در پایان گفت: انتخابات رقم زدن شرایط استثنایی است اما وضعیت عمیق تر است. باید در این شرایط ارزشهای انقلاب با اعتماد به خدا و اعتماد مردم و دستان جوانان و مردم احیا و وضعیت را تغییر دهیم.