هیچ نامزدی مانند رئیسی دارای برنامه و اجماع مردمی نیست

هیچ نامزدی مانند رئیسی دارای برنامه و اجماع مردمی نیست

استاد دانشگاه علوم پزشکی گفت: بنده کاندیدای دیگری که مثل حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی برنامه داشته باشد و اجماع عمومی مردم را ایجاد کند ندیدم و از جناح دیگر کسی را ندیدم که دغدغه حل مشکلات با رویکرد نگاه به ظرفیت داخل و مردم داشته باشد.

شهیده جهانیان سادات، استاد دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به ویژگی‌های وی برای تصدی پست ریاست جمهوری، اظهارداشت: خیلی اتفاقات به آینده برمی گردد و اینکه تاییدیه‌های شورای نگهبان و صف آرایی جناح مقابل چطور باشد و فضایی که جامعه به آن سمت برود که مردم چقدر مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: بنده در حیطه تخصص خودم بنا دارم نسبت به حمایت از وی جامعه پزشکی را جمع کنم.

این استاد دانشگاه بیان داشت: در فضای کنونی و با توجه به تجربه 16 میلیون رایی که وی دارد اتفاق نظر در خصوص مردم زودتر انجام می‌شود و فکر می‌کنم با بکار بردن سردار محمد و جلیلی به عنوان معاونان وی در هیات دولت مفید باشد.

جهانیان یادآور شد:قوه قضائیه جای خوبی برای حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی بوده و خوب کار کردند،اما فساد از قوه مجریه منتقل می شود و شاید ضرورت را احساس کرده و حضور پیدا کردند.

وی متذکر شد: بنده کاندیداتوری دیگری که از این طیف آدمی مثل ایشان برنامه داشته باشد و اجماع عمومی مردم را ایجاد کند ندیدم و از آن طرف نیز کسی را ندیدم که دغدغه حل مشکلات با رویکرد نگاه به ظرفیت داخل و مردم داشته باشد.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد:خود اصول گرایان نیز باید صف آرایی منظم داشته باشند و هرکدام بُعدی را در نظر گیرند که پاسخگویی نظرات مردم باشند.

وی یادآور شد: شاید این اتفاقات صف آرایی قشنگی از بچه‌های انقلاب ببینیم و هرکدام بُعدی را به عهده بگیرند و قرار نباشد در یک کار رقابتی بیایند و خدای ناکرده قافیه را از دست بدهند.

انتهای پیام/