رئیسی بسیاری از کارهای انجام نشده دولت را انجام داده است

رئیسی بسیاری از کارهای انجام نشده دولت را انجام داده است

استاد ادبیات دانشگاه گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی بسیاری از کارهایی که دولت فعلی باید انجام می‌داده و نداده است را انجام داده است.

علی محمد موذنی، استاد ادبیات دانشگاه بیان داشت:با توجه به عملکرد حجت‌الاسلام والمسلمینرئیسی و کارهایی که انجام داده‌اند، فکر می‌کنم شایستگی بیشتری نسبت به بقیه دارند.

وی ادامه داد:امیدوارم با رأیی که با اکثریت مردم همراه خواهد بود و با عملکرد وی که به ویژه در قوه قضاییه داشتند خیلی کارهایی که باید دولت فعلی  انجام می‌داده و نداده است، وی انجام دادند و امیدوارم همه دوستان و دانشگاهیان استقبال از وی داشته باشند و کمک کنند تا  رای لازم را کسب کند.

موذنی افزود: در واقع اکنون سیستمی که بوده کارایی نداشته و می‌توانیم امیدوار باشیم تا وی رای بیاورند. امیدواریم وی در جهات مختلفی که رهبر معظم انقلاب فرمودند کار انجام داده و مشکلات را مرتفع کنند.

این استاد دانشگاه بیان داشت: الان مسائل مختلفی مانند بودجه، مسائل فرهنگی و ابعاد مختلف در ادارات و وزارتخانه‌ها وجود دارد که باید پیگیری کند؛چراکه آنچه توقع می‌رفت انجام نگرفته است.

وی متذکر شد: اگر در راس دولت شخص فعالی باشد طبیعتاً وزرایی که انتخاب می‌کند با این ویژگی خواهند بود، این موضوع تسری پیدا می‌کند و تمام شئون این نقش را خواهند گرفت.

انتهای پیام/