رئیسی برای رئیس‌جمهور شدن حدشکنی نمی‌کند

رئیسی برای رئیس‌جمهور شدن حدشکنی نمی‌کند

استاد ریاضی دانشگاه گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جهت محرومیت‌زدایی و بازگرداندن کارگران به سر کار، امید را در دل آنها زنده کردند.

دکتر مهدی درویش‌زاده، استاد ریاضی دانشگاه تهران گفت: ویژگی‌های شخصیتی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی نشان می‌دهد ایشان برای اسلام و مسائل مربوط به مردم، اولویت قائل هستند.
وی با تأکید بر فراجناحی بودن رئیسی گفت: اینکه ایشان در یک چارچوب حزبی ولو مخالف اسلام و یا مصالح مردم قرار نمی‌گیرند، یعنی دین خود را فدای دنیای دیگران نمی‌کنند و فراجناحی هستند.
 درویش‌زاده افزود: نکته مهم و حائز اهمیت این است که ایشان بر خلاف برخی، برای به دست‌آوردن پست ریاست جمهوری و غلبه بر رقیب خود، حدشکنی نمی‌کنند.
وی با اشاره به اینکه اقدامات رئیسی در جهت محرومیت‌زدایی و رفع فقر بوده است، افزود: بهترین معیار برای سنجیدن این مورد، عملکرد گذشته فرد است.
این استاد دانشگاه ادامه داد: ایشان به‌رغم شیوع ویروس کرونا، به استان‌های مختلف سفر کرده و در مجامع کارگری حاضر شدند و همچنین بسیاری از کارخانه‌هایی را که با وضعیت نابسامان به ایشان واگذار شده بود سازماندهی کرده و با بازگرداندن کارگران به سرکارشان امید را در دل آنها زنده کردند.
انتهای پیام/