آیت‌الله رئیسی در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای استان آذربایجان غربی:

امنیت امروز مرهون خون و مجاهدت شهداست/ جامعه اسلامی، نسبت به ارزش‌ها حساس است

رئیس جمهور با تمجید از جایگاه والای شهدای استان آذربایجان غربی بر نقش حیاتی آنها در امنیت و ثبات این استان و کشور تاکید کرد.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر به آذربایجان غربی، در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای استان تاکید کرد: تقدیم ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی در راه دفاع از انقلاب و کشور برای مسئولان و دست‌اندرکاران مسئولیت بزرگ و خطیری ایجاد کرده است.
رئیس جمهور با بیان اینکه شما خانواده شهدا شاهد سوابق ناامنی در این استان بوده‌اید، اظهار داشت: امروز به برکت خون شهیدان، امنیت مطلوبی در استان برقرار است.
دکتر رئیسی در ادامه سخنانش با بیان اینکه جامعه اسلامی نسبت به ارزش‌ها حساس است، افزود: در دین اسلام بی تفاوتی مذموم و مورد نکوهش است و در روایات، جامعه ترک کننده امر به معروف و نهی از منکر به جامعه مرده تشبیه شده است.
آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: یکی از مجموعه‌های حساس در جامعه ما خانواده شهدا هستند و این احساس مسئولیت خانواده شهدا بسیار مبارک و مقدس و در راستای حراست و صیانت از خون شهدا است.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ان شاالله حس امر به خوبی ها و نهی از منکرات در جامعه زنده بماند. البته به برکت خون شهدا و هدایت های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب جامعه ما جامعه ای زنده است.