دیدار شهردار مشهد مقدس با تولیت آستان قدس رضوی

شهردار مشهد مقدس با حضور در حرم مطهر رضوی با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‎وگو کرد.


به گزارش raisi.ir، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی  در دیدار با شهردار مشهد مقدس ضمن ارج نهادن به تلاش‌ها و خدمات شهردار سابق و شورای چهارم شهر مشهد، اظهار داشت: تلاش‌هایی در گذشته در راستای تسهیل امر زیارت صورت گرفته که باید در جهت تکمیل این خدمات اقدام شود.

وی در ادامه با آرزوی موفقیت برای مدیریت شهری عنوان کرد: تجربیات مدیریتی شهردار جدید سرمایه‌ای برای ارائه خدمات بهتر به زائران و مجاوران امام هشتم(ع) است که باید این فرصت را مغتنم بشمارند و از آن نهایت استفاده را بکنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه گره گشایی از مشکلات زائران و مجاوران و تسهیل از امر زیارت باید در اولویت شهردار جدید مشهد باشد، خاطر نشان کرد: آستان قدس رضوی آمادگی همکاری با هر اقدامی که در جهت تسهیل امر زیارت و خدمت رسانی به زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا(ع) انجام شود را دارد.

وی تصریح کرد: روند ساخت و سازها در حریم حرم مطهر رضوی باید اصلاح شود و بافت پیرامون حرم بیانگر هویت دینی ما باشد و از معماری‌ها و جلوه‌های بصری غیر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی که باعث تغییر هویت بصری مشهد می‌شود جلوگیری شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: در کنار مضجع منور حضرت رضا(ع) موفقیت جنابعالی و همکاران شما را خداوند متعال خواستارم.