رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته، انقلابی و عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محمدرضا آشتیانی را به بیت مکرمه، علمای اعلام، جامعه مدرسین و طلاب حوزه علمیه و مردم شریف قم، تسلیت گفت.

دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت عالم وارسته، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی، تصریح کرد: این مدرس و محقق علوم دینی که سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه درخشان خود دارد، همواره در سنگر تدریس و جهاد تبیین، اهتمام ویژه داشت و آثار ماندگاری در حوزه تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه و نشر و ترویج معارف اهل بیت (ع) به یادگار گذاشت.
متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم وارسته، انقلابی و عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محمدرضا آشتیانی موجب تأثر خاطر شد.
این مدرس و محقق علوم دینی که سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه درخشان خود دارد همواره در سنگر تدریس و جهاد تبیین، اهتمام ویژه داشت و آثار ماندگاری در حوزه تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه و نشر و ترویج معارف اهل بیت (ع) به یادگار گذاشت.
اینجانب فقدان این استاد فرهیخته را به بیت مکرمه، علمای اعلام، جامعه مدرسین و طلاب حوزه علمیه و مردم شریف قم تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند بزرگ برای این مرحوم علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران