سرنوشت آینده لبنان را مجاهدین جبهه مقاومت مشخص خواهند کرد نه میزهای مذاکره

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با «نبیه بری» رئیس مجلس لبنان گفت: مجاهدین در مقاومت فلسطین، غزه و لبنان آینده و سرنوشت کشور را مشخص خواهند کرد نه میزهای مذاکره.


تولیت آستان قدس رضوی گفت: مجاهدین در مقاومت فلسطین، غزه و لبنان آینده و سرنوشت کشور را مشخص خواهند کرد نه میزهای مذاکره.


به گزارش raisi.ir، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با «نبیه بری» رئیس مجلس لبنان، اظهار داشت: روابط میان ایران و لبنان در همه زمینه‌ها، خوب و عالی است و بر ضروت تقویت این روابط میان کشورهای اسلامی تأکید داریم.

وی افزود: مجاهدین در مقاومت فلسطین، غزه و لبنان آینده و سرنوشت کشور را مشخص خواهند کرد نه میزهای مذاکره.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: در آستان قدس رضوی مراکز علمی و فرهنگی گوناگونی داریم که می‌تواند مبنای تقویت روابط میان کشورهای اسلامی شود.

وی با اشاره به رفتار رئیس جمهور جدید آمریکا، تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا تلاش دارد با خلق و حمایت از گروه‌های تروریستی مانند داعش در منطقه، نگاه‌ها را از فلسطین و قدس منحرف کند اما امروز می‌بینیم که پس از پایان داعش این توطئه آمریکا شکست خورده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آنچه می‌تواند دولت آمریکا را در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ناامید کند و این توطئه را به شکست بکشاند، وحدت اسلامی میان ملت‌هاست همانگونه که اکنون شاهد آن هستیم.