پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام بیت سعیداوی

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم حمیده عطاشی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام خیره، ملوک و سکینه بیت سعیداوی را به مردم شهیدپرور استان خوزستان و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت گفت.

دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه حاجیه خانم حمیده عطاشی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام خیره، ملوک و سکینه بیت سعیداوی، تصریح کرد: این بانوی صبور و فداکار که در دوران دفاع مقدس سه فرزند دلبندش را از دست داد، در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام با بردباری و همت بلند، فراق عزیزان خود را بر دوش کشید و نام و یاد خود را در فرهنگ ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار نمود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم حمیده عطاشی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام خیره، ملوک و سکینه بیت سعیداوی، موجب تأثر خاطر گردید.

این بانوی صبور و فداکار که در دوران دفاع مقدس، هر سه فرزند دلبندش را بر اثر بمباران هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی از دست داد، در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام با بردباری و همت بلند، فراق عزیزان خود را بر دوش کشید و نام و یاد خود را در فرهنگ ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار نمود.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان خوزستان و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران