ایستادگی مردم یمن از آثار و جلوه های مکتب انتظار است

ایستادگی مردم یمن از آثار و جلوه های مکتب انتظار است

دادستان کل کشور با بیان اینکه ایستادگی مردم یمن از آثار و جلوه های مکتب انتظار است گفت : امروز مردم یمن با دست خالی نسبت به سعودی ها وتنها با اراده محکم وتوکل به خداوند در برابر متجاوزین ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، سه شنبه شب درجمع مردم طبس در جوار آستان حسین بن موسی الکاظم(ع) این شهرستان افزود: امروز سازمان های حقوق بشر در دنیا، کر و کورند و ظلم و جنایت آل سعود را که به عنوان امتداد راهبردی استکبار جهانی به سر مردم یمن آورده را نمی بینند.


وی ضمن گرامیداشت نیمه شعبان میلاد امام زمان(عج) گفت: نجات عالم و آدم به دست با کفایت امام زمان (عج) تحقق پیدا می کند.


وی ادامه داد: اعتقاد به منجی فقط مختص ما شیعیان و مسلمانان نیست بلکه اعتقاد به منجی امری دینی است مربوط به همه ادیان آسمانی است ودرهمه ادیان آسمانی اعتقاد به منجی وجود دارد.


حجت الاسلام رییسی با استناد به آیات قرآن کریم افزود: در فرهنگ دینی ما بعد از توحید به میزانی که روی حجت شناسی و امام شناسی تاکید شده روی هیچ امری تاکید نشده لذا اگر انسان بخواهد بنده باشد نیازمند آن است که راه و راهبر ، مقصد و مقصود را بشناسد و در این مسیر به کمال و اوج کمال برسد.


وی یادآور شد: در طول تاریخ مستکبرین بر جهل و نادانی مردم سوار شدند و عاشورا مولود کسانی است که جاهلند و امام و مقتدای خودشان را نمی شناسند.


وی با اشاره به اینکه اعتقاد به مهدویت وانتظار نسبت به آن، آثار فکری وعملی دارد یادآور شد: امروز در هر کجای عالم هر کسی به نام دین، قرآن و حاکمیت ارزش های الهی تلاش کند، در جهت زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) تلاش کرده است. 


دادستان کل کشور ادامه داد : یقینا بدانید انقلاب شکوهمند اسلامی ما از جلوه ها و زمینه های ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) است.


وی به وجود دو مکتب انتظار و انظلام در دنیا گفت: در مکتب انظلام می خواهند به تمام عالم القا کنند که شما سرنوشت محتومتان آن است که باید ظلم را بپذیرید و راه چاره ای ندارید و در عالم، نظام سلطه سرنوشت شما را رقم می زند. 


وی ادامه داد: در مقابل مکتب انظلام، مکتب انتظار است و مکتب انتظار القا کننده امید در ملت هاست و پرچمدار مکتب انتظار در نظام ما امام راحل بود و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.