خط انقلاب اسلامی امتداد عاشورای حسینی و بیداری اسلامی نیز در امتداد انقلاب اسلامی ایران است

خط انقلاب اسلامی امتداد عاشورای حسینی و بیداری اسلامی نیز در امتداد انقلاب اسلامی ایران است

دادستان کل کشور حضور و رای مردم را امتداد ظهور حضرت مهدی(عج) و عاشورا عنوان کرد و افزود: خط انقلاب اسلامی امتداد عاشورای حسینی و بیداری اسلامی در جهان نیز در امتداد انقلاب اسلامی ایران است و هر دوی اینها با حضور و رای ملت محفوظ می ماند.

به گزارش بیرجندرسا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور در مجلس خبرگان رهبری در مکتب نرجس (س) بیرجند با اشاره به اینکه قلب و وجود انسان باعث رشد تعالی او می شود افزود: آدم های رشد یافته و کمال یافته از نظر قرآن سختی‌ها و مشکلات زیادی را با صبر و بردباری تحمل کرده و تلاش کردند از عرصه بندگی و عبودیت خارج نشوند.

وی ظرفیت شکست و پبروزی بعضی افراد را کم دانست و افزود: نباید سختی ها به انسان فشار وارد می کند تا انسان از عرصه بندگی خارج شود.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه قرآن نقطه تعالی است گفت: نام هیچ پیامبری در قرآن برده نشده است، مگر اینکه آن پیامبر با مشکلاتی مواجه شده است

وی ادامه داد: تنها بندگی خداوند، انسان را در برابر مشکلات توانمند می‌کند.

 حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه ما نیازمند افراد مومن و با ظرفیت هستم عنوان کرد: قلب انسان در پرتو عبودیت و بندگی خداوند است و ما باید در عرصه های مختلف از قبیل تحصیل، تربیتی و سازندگی افراد با ظرفیت و متدین را پرورش دهیم.

وی آمران به معروف و ناهیان از منکر را خلیفه خدا دانست و افزود: آمر به معروف باید با اخلاص و شناخته بوده، روحیه حب، بغض و انتقام جویی نداشته باشد.

 دادستان کل کشور با اشاره به بایکوت خبری کردن شکوه و عظمت راهپیمایی 22 بهمن توسط غرب تاکید کرد: امروز تمام رسالت افراد انقلابی این است که پیام انقلاب را به دنیا برسانند.

حجت الاسلام رئیسی تغییر دشمنی های غربی ها در سه دهه انقلاب را دلیل ناتوانی غرب عنوان کرد و افزود: دهه اول انقلاب دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، جنگ تحمیلی را راه انداختند، در دهه دوم دشمنان تلاش کردند تا این نظام تثبیت شده کارآمد نباشد و در دهه سوم انقلاب دشمنان سعی دارند پیام انقلاب در درون انقلاب بماند و به دنیا نرسد.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه مردم ایران بصیرت دارند گفت: بیش از 7 هزار کانال ماهواره ای که 50 کانال آن فارسی زبان هستند فضای خاورمیانه را به فضای یاس، ناامیدی و شبهه ایجاد کرده اند که با بصیرت و هوشیاری مردم خنثی شده و میشود.

وی با تاکید بر اینکه پیام انقلاب در دل های جهانیان نشسته است، افزود: ایستادگی مردم یمن، عراق، سوریه، آفریقا و دیگر کشورهای مظلوم جهان در برابر کفر بخاطر دریافت پیام حق انقلاب اسلامی است چراکه پیام رهبر انقلاب ، شهدا و ایثارگران باعث بیداری اسلامی شده است.

حجت الاسلام رئیسی عاشورا را نماد تولد مردان عاشورایی دانست و تصریح کرد: عاشورا را رمز تولد عاشورائیان است و اربعین نمادی برای اینکه عاشورا در دل تاریخ گم نشود و تا عالم هست پیام حق و حقیقت عاشورا باید بماند.

وی حضور و رای مردم را امتداد ظهور حضرت مهدی(عج) و عاشورا عنوان کرد و افزود: خط انقلاب اسلامی امتداد عاشورای حسینی و بیداری اسلامی در جهان نیز در امتداد انقلاب اسلامی ایران است و هر دوی اینها با حضور و رای ملت محفوظ می ماند.

 نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز امتداد راهبردی آل سعود در منطقه، امتداد راهبردی نظام استکبار است و این رژیم از آستین آمریکایی ها در آمده است.

وی تصریح کرد: رژیم آل سعود هم ادعای حقوق بشر دارند و هم نسبت به حقوق انسانها بی تفاوت اند.

 حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از گذشت 37 سال از عمر انقلاب اسلامی هر سال یک انتخابات برگزار کرده است، افزود: تمام نهادها در نظام و قانون گذاری با توجه به رای مردم تعیین می شوند و مردم سرنوشت خود را رقم می زنند.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری انتخابات را امری مهم دانست و گفت: در انتخابات مجلس خبرگان اعضای آن ماموریت تعیین رهبری و تضمین تداوم جمهوریت و اسلامیت نظام را برعهده دارند.

وی ادامه داد: نظارت بر تداوم صفات موجود در قانون اساسی در رهبری را دومین کار مجلس خبرگان رهبری است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه در انتخابات ابتدا حضور مردم مهم است چراکه تعداد شرکت کنندگان در انتخابات دوستان را امیدوار و دشمنان را مایوس می کند، یادآورشد: حضور با شناخت مردم نیز عامل دیگر در انتخاب اصلح است.

 وی با اشاره به اینکه مردم باید با شناخت رای دهند افزود: مردم باید به سه دسته عالمان ربانی، متعلمان دانش پژوهان و افرادی که ثبات ندارند، نسبت به آنان شناخت پیدا کرده و رای دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه امروز نظام اسلامی نقطه امید همه آزادی خواهان و استقلال طلبان است بیان کرد: امروز و همه نهادهای آن وابسته به رای مردم است و انشا الله همانند 22بهمن برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم بخورد و حضور مردم باعث انتخاب اصلح شود.