مأموریت فضای رسانه‌ای دشمن القای ترس و ناامیدی در قلب ملت ایران است

مأموریت فضای رسانه‌ای دشمن القای ترس و ناامیدی در قلب ملت ایران است

دادستان کل کشور با بیان اینکه انتخابات مجلس خبرگان رهبری نقش زیادی در آینده نظام دارد، گفت: دشمن برای نرسیدن پیام‌های انقلاب به گوش جهانیان تلاش کرده و مهمترین کار آنها القای ترس، ناامیدی و شبهه افکنی بر قلب ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز در جمع بانوان مکتب نرجس(س) بیرجند با تبریک میلاد حضرت زینب (س) اظهار داشت: در تاریخ اسلامی ما نکته ای بسیار مهم وجود دارد که انسان را در تعالی و رشد قرار می‌دهد.


وی با بیان اینکه برخی از انسان‌ها در طول تاریخ با وجود تحمل سختی‌های زیاد و مصائب اما باز هم با صبر، تحمل و بردباری دست از تلاش و عبادت خدا برنداشتند، افزود: گاهی در زندگی سختی‌ها و فشارهایی ایجاد می‌شود که انسان را از عرصه بندگی خارج کند.


نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه گاهی برخی از افراد ظرفیت فقر، ثروت، شکست و پیروزی را ندارند، گفت: خداوند در قران کریم بر پیامبر خود دستور می‌دهد که در برابر مشکلات و سختی‌ها صبر را پیشه کن.


رئیسی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون سختی‌های زیادی بر آن وارد شده است، افزود: اگر تحمل و بردباری مجاهدان نبود ما شاهد موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف و امنیت در کشور نبودیم و ظرفیت سازی در پرتو بندگی، عبودیت با خدا حاصل شد.


تلاش‌های حضرت زینب (س) سبب ماندگاری عاشورا در تاریخ شد


وی با بیان اینکه عصر عاشورا فصل اسارت آغاز شد و مدیریت اجرایی این فصل با زینب کبری(س) بود، اظهار داشت: اگر امروز عاشورا با ما رسیده است، تلاش‌های زینب بی دلیل و سهم زینب کبری در رساندن پیام عاشورا بی‌بدیل است.


کاندیدای مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه  برخی از افراد در جامعه بین موعظه و امر به معروف و نهی از منکر تفاوتی قائل نمی‌شوند، گفت: کسی که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می‌کند، باید کارها و رفتار او توأم با اخلاص باشد و با داشتن حب و بغض نمی‌شود آمر خوبی بود.


رئیسی با بیان اینکه نباید قاضی با داشتن حب و بغض در جامعه قضاوت کند، افزود: دشمن برای نرساندن پیام ملت ایران به گوش جهانیان ما را بایکد خبری کرده است به گونه ای که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه پیام‌های زیادی داشت اما رسانه‌های بیگانه به گستردگی حضور اشاره نکردند و آنها هیچگاه نمی‌توانند این اخبار را به گوش جهانیان منتشر کنند.


وی با بیان اینکه دشمن بعد از جنگ تحمیلی  تلاش کرد تا ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا تبلیغ کند، اظهار داشت: دشمن در دهه سوم انقلاب تلاش کرد تا پیام انقلاب اسلامی در درون آن بماند و به جهانیان نرسد و نگذارد تا پیام‌های رهبر معظم انقلاب به گوش جهانیان برسد.


بیش از 50 کانال ماهواره‌ای فارسی زبان مأموریت شبه افکنی ملت ایران را برعهده دارند


نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تمامی سخنان مقام معظم رهبری روشنگری است، گفت: در حال حاضر بیش از 7 هزار کانال ماهواره‌ای در فضای خاورمیانه قابل دریافت است و بیش از 50 کانال فارسی زبان به دنبال القای شبه افکنی و ناامیدی در دل ملت ایران است.


رئیسی با بیان اینکه مأموریت فضای رسانه‌ای دشمن، القای ناامیدی در قلب ملت است، افزود: دشمن پیام‌های نادرست و باطل را القا می‌کند و برای رساندن پیام حق موانع زیادی را ایجاد کرده است اما غافل از اینکه پیام انقلاب اسلامی ما امروزه از مرزها عبور کرده و در دل‌ها نشسته است.


وی با بیان اینکه تمامی مردمان عراق، سوریه و لبنان پیام فرزندان شهدا و ایثارگران ما را درک کرده و در راستای ایجاد بیداری اسلامی به کار بسته‌اند، اظهار داشت: اربعین نماد و نمودی است که عاشورا گم نشود چه بسا دشمنان تلاش کردند تا با کشتن عاشورائیان، عاشورا را حذف کنند.


دادستان کل کشور با بیان اینکه زینب را از واقعه کربلا می‌شناسیم،گفت: ایثارگری‌های زینب کبری و روشنگری‌های وی سبب شد تا جهل زدایی شده و پیام عاشورا تا ابد زنده بماند و امتداد رهبری ما در منطقه عدالت خواهی و خودباوری است و هر کس باید در عالم تلاش کند تا امتداد راهبردی بر نظام انقلاب شود.


آل سعود امتداد راهبردی استکبار در منطقه است


رئیسی با بیان اینکه امتداد دشمن درمنطقه آل سعود است، افزود: آل سعود در منطقه ما امتداد راهبردی نظام استکبار است و امروز نظام جمهوری اسلامی نقطه امید برای آزادی خواهان و استقلال طلبان شده که باید آن را حفظ کرد و از صدر اسلام تاکنون تنها ملاک در جامعه ما قانون گذاری بوده و بعد از 37 سال انتخابات را برگزارمی‌کند و بنا به گفته امام خمینی(ره) میزان رأی ملت است.


نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه این مجلس گفت: انتخابات خبرگان رهبری نقش بزرگی در آینده نظام دارد و برای تضمین نظام مجلس خبرگان رهبری جایگاهی اساسی دارد و گاهی مردم دغدغه برای تداوم نظام دارند که مجلس خبرگان رهبری تضمین کننده و نظارت توأم صفات موجود در قانون اساسی را دارد.


رئیسی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات تعیین کننده است، افزود: دشمن برای راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات ایران نقشه دارد که در راهپیمایی دشمن شکست خورد و ملت ایران حضوری بزرگ رقم زدند و امید است در انتخابات 7 اسفند هم ملت ایران باری دیگر دشمن را ناکام کند.


وی با بیان اینکه فرق انتخابات ما با انتخابات دیگر کشورها در بخش تکلیف مداری است، اظهار داشت: باید همه افراد رأی دهنده و کاندیدا براساس تکلیف وظیفه عمل کنند و انتخاب اصلح، در انتخابات خیلی مهم است.