خراسان جنوبی نیازمند توسعه یافتگی است/ رمز تداوم اسلامیت و جمهوریت نظام ، مجلس خبرگان رهبری است

خراسان جنوبی نیازمند توسعه یافتگی است/ رمز تداوم اسلامیت و جمهوریت نظام ، مجلس خبرگان رهبری است

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی گفت: انتخابات یکی از جلوه های وحدت و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران هست و هر انتخابات میثاق دو باره مردم به نظام و انقلاب است .

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز چهار شنبه در دیدار با مردم سرایان افزود: جذب حداکثری مردم در انتخابات شعار نیست و نباید هرکس را با هر انگی رد کرد، باید در جهت حفظ وحدت تلاش کنیم .

وی اضافه کرد: در راهپیمایی 22 بهمن و 9دی همه مردم به میدان آمدند، اگر بخواهیم خط کشی بین جریانها داشته باشیم، باید بگوییم جریان بی تفاوت در مقابل ارزشها و جریان معتقد به نظام و ارزشها، انقلاب و ولایت، این خط کشی درست است . 

وی بیان کرد: خراسان جنوبی نیازمند توسعه یافتگی است، تنگناهای زیادی در استان وجود دارد باید تلاش کرد، تنگناهایی که ایجاد شد، تهدید را به فرصت تبدیل کرد. 

این نامزد مجلس خبرگان رهبری با بیان اهمیت حفظ اتحاد، وحدت و انسجام ملی به مولفه های قدرت در اسلام اشاره کرد و گفت : اولین مولفه قدرت در اسلام ایمان و باور به خداست . 

وی تاکید کرد: ایمان به خدا و خدا باوری انسانها را قدرتمند می کند چون مظهر قدرت ، خداست ، برخی قدرتها نیز شیطانی هستند . 

وی ادامه داد: دومین مولفه قدرت، دین مداری است، دین تنها فردی نیست بلکه به خاطر حضورش در عرصه زندگی انسان معاصر می تواند همه شرایط زندگی را رقم بزند، برخی دین را امری شخصی می دانند اما دین بسته ای است که در تمام شئون زندگی انسان حرف برای گفتن دارد .

وی با بیان اینکه مردم سالاری دینی یعنی نظامی که مبتنی بر دین باشد، گفت: سومین مولفه قدرت ایستادگی و مقاومت و پایداری مردم متدین است، اساس ایستادگی به دین مداری مربوط است .

وی افزود: دشمن به کشور ایران طمع دارد اما نمی تواند چون ملت ما قدرتمند است . 

وی چهارمین مولفه قدرت را رهبری ذکر کرد و افزود: خیلی از کشورها ملت خوبی دارند اما رهبری که بتواند آنها را رهبری کند، ندارند .

به گفته این داوطلب مجلس خبرگان رهبری از خراسان جنوبی ، پنجمین مولفه قدرت توانمندی های ملت ایران است، همت دولت و مجلس این است که اقتصاد توانمندی داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حفظ اقتدار گفت: یکی از عوامل کمک به اقتدار ،جایگاه مجلس خبرگان رهبری است، رمز تداوم اسلامیت و جمهوریت نظام ، مجلس خبرگان رهبری است .

وی تصریح کرد: مردم نظام را تشکیل داده اند اما تضمین تداوم انقلاب را قانون اساسی تبیین کرده ، مجلس خبرگان رهبری تضمین تداوم نظام جمهوری اسلامی است.