هر جا بحث از نظام و انقلاب بوده، مردم خراسان جنوبی سنگ تمام گذاشته اند/هر رای مردم، تیری در قلب دشمنان انقلاب و نظام است

هر جا بحث از نظام و انقلاب بوده، مردم خراسان جنوبی سنگ تمام گذاشته اند/هر رای مردم، تیری در قلب دشمنان انقلاب و نظام است

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی گفت: در عرصه انتخابات، پیروز میدان ملت ایران و شکست خوردگان انتخابات دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در برنامه تلویزیونی و معرفی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که از شبکه استانی خراسان جنوبی پخش شد، افزود: مجلس خبرگان رهبری تضمین کننده تداوم اسلامیت و جمهوریت نظام است زیرا این مجلس هرگونه دغدغه را از دلسوزان انقلاب کاهش می دهد یا از بین می برد. 

وی گفت: تصمیم به موقع این مجلس در روز مبادا می تواند دشمنان انقلاب را مایوس و دلسوزان نظام را به تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی امیدوار کند. 

وی با تاکید بر اینکه شرکت مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه امسال بسیار اهمیت دارد یادآور شد: ماموریت مجلس خبرگان رهبری بسیار مهم است که قانون اساسی در اختیار آن قرار داده و آن تعیین بالاترین جایگاه نظام یعنی رهبر است و نظارت بر تداوم صفات رهبری همواره از وظایف این مجلس است. 

رئیس الساداتی ادامه داد: از افتخارات نظام است که بالاترین جایگاه نظام و تمام بخشها و نهادهای آن، وابسته به رای مردم است و همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند میزان رای ملت است. 

* هر رای مردم، تیری در قلب دشمنان انقلاب و نظام است

این نامزد انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هر رای مردم که به صندوق ریخته می شود همانند تیری در قلب دشمنان انقلاب و نظام است، گفت: عرصه انتخابات عرصه امتحان است هم برای نامزدها که خود را عرضه می کنند و هم برای مردمی که رای می دهند و امیدوارم خداوند به من توفیق دهد به مردم خدمت کنم و متعهد باشم. 

وی اظهار امیدواری کرد که با شناخت و معرفتی که مردم دارند انتخابات با شکوه، با نشاط و دشمن شکن در هفتم اسفنده ماه امسال رقم بخورد.

وی افزود: یقین دارم در این انتخابات آنچه رای مردم باشد پسندیده خواهد بود و می تواند برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی جایگاهی شایسته و بایسته را رقم زند. 

 

هر جا بحث از نظام و انقلاب بوده، مردم خراسان جنوبی  سنگ تمام گذاشته اند

وی ادامه داد: افتخار نمایندگی مردم خراسان جنوبی را در چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری دارم و اگر دوره پنجم نیز این افتخار نصیبم شود خدمتگزار مردمی خواهم بود که هر جا بحث از نظام و انقلاب بوده، سنگ تمام گذاشته اند. 

نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه از مردم استان به یاد دارم چه در حوزه دفاع مقدس و چه در حوزه جهاد سازندگی با وجود خشکسالی و فقر و محرومیت این خطه، حضوری فعال و کم نظیر در عرصه های مختلف است که بزرگی مردم را نشان می دهد. 

وی با بیان اینکه آمارها نشانگر حضور 85 درصدی و بعضا 90 درصدی مردم استان در پای صندوق رای در انتخابات مختلف است، افزود: اگر افتخار نمایندگی مردم استان نصیبم شد تلاش می کنم شرمنده این مردم نباشم. 

وی ادامه داد: تلاش می کنم از جایگاهی که به برکت نظام پیدا کرده ام به عنوان یک ظرفیت و با استفاده از توان و ظرفیت های استان و همکاری مسئولان در جهت پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی گام بردارم و امیدوارم خداوند به من توفیق انجام وظیفه و خدمتگزاری صادقانه به مردم را بدهد. 

این نامزد نمایندگی مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در کنار کار اجرایی، دانش افزایی را یکی از وظایف خود می دانم، گفت: در این راستا همواره تلاش کرده ام ارتباط خود را با حوزه و دانشگاه قطع نکنم و در دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری بر اساس آنچه جامعه مدرسین و روحانیت مبارز تشخیص دادند و خواسته نخبگان خراسان جنوبی بود خود را معرفی و افتخار نمایندگی را پیدا کردم. 

وی اظهار کرد: در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم خود را در معرض رای مردم قرار داده ام تا آنچه خیر و صلاح باشد خداوند مقدر کند.