دشمن از حضور مردم در تمام صحنه های انقلاب هراس داد

دشمن از حضور مردم در تمام صحنه های انقلاب هراس داد

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی  در ادامه سفر استانی خود وارد بخش زهان شد و مورد استقبال ائمه جمعه شیعیان و اهل تسنن شهرستان زیرکوه و شرهر زهان قرار گرفتند .

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری  در جمع مردم روستاهای شیرگ ، سارجین ، کلاته مزار ، بایمرغ و مغیلان  و جان احمد  با بیان اینکه دشمن از بمب اتم ایران نمی ترسد بلکه از حضور شما مردم در تمام  صحنه های انقلاب  اعم از راهپیمائی و انتخابات هراس دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: با حضور شما مردم در پای صندوق های اخذ رای  توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.


دادستان کل کشور و کاندیدا های پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری  با بیان اینکه بالاترین نقص حقوق بشر در غرب وجود دارد افزود: بیشترین خشم استکبار با ایران می باشد  که سالی یک بار شاهد برگزاری یک انتخابات می باشد.

وی با بیان اینکه  تفاوت انتخابات در ایران با سایر کشور در این است  که در انتخابات ایران اسلامی تلکیف مداری  وجود دارد و تمام  کاندیدا که وارد عرصه انتخابات  می شوند بر اساس تکلیف عمل می کنند.

 رئیسی  در ادامه به مشکلات خشکسالی در منطقه اشاره کردند و افزود  با وجود خشکسالی و مشکلاتی که برای کشاورزان و مردم به وجود آورده است می توان کاری های دیگری انجام داد تا باعث رونق و پیشرفت منطقه و روستاها شود.