هیج کارگاه و کارخانه‌ای در کشور نباید تعطیل شود

آیت الله رئیسی در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان؛

هیج کارگاه و کارخانه‌ای در کشور نباید تعطیل شود

رئیس قوه قضاییه گفت: هيچ كارگاه و كارخانه اى در كشور نبايد تعطيل شود و تلاش همه مديران اين باشد كه به كارآفرينان و سرمايه گذاران كمك كنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله رئیسى رئیس قوه قضاییه پس از دیدار با نخبگان، اساتید، اعضاى هیئت علمى دانشگاه و دانشجویان در جلسه شوراى ادارى استاندارى سیستان و بلوچستان حاضر شد.

آيت الله رئيسى، رئيس قوه قضاييه ضمن تشكر از مديران و نيروهاى آن ها در استان سيستان و بلوچستان گفت: حضور در اين جلسه براى بنده و شنيدن نقطه نظرات حضرات آقايان مديران، امام جمعه محترم و نماينده مقام معظم رهبرى، استاندار محترم  و امام جمعه محترم اهل سنت و نمايندگان معزز مردم در مجلس شوراى اسلامى و تك تك آقايان و مديران بسیار مغتنم بود.

رئيس قوه قضاييه تصريح كرد: نكات قابل توجهى بيان كرديد و من هم يادداشت كردم. شايد نشود به همه آن نكاتى كه فرموديد من در اين فرصت بپردازم اما اجمالا اشاره اى مى كنم به تمام نكاتى كه اشاره كرديد و جا دارد كه از حضور همه به ويژه اصحاب رسانه كه تا اين ساعت زحمت كشيدند و حضور دارند و همه خدمتگزاران به اين جلسه و نشست تشكر كنم و هم از حوصله همكاران خودم كه در خدمتشان هستيم، دوستان ستاد قوه قضاييه تشكر كنم.

وى خاطرنشان كرد: نسبت به نكاتى كه فرموديد من اشاره كنم، بخشى از كمبودها را در رابطه با سازمان هاى وابسته يا دادگاه هاى برخى از مناطق مطرح كرديد. سازمان پزشكى قانونى، سازمان ثبت و برخى از دادگاه ها كه به نظر آقايان در جلسه بايد در برخى از مناطق دادگاه هايى برپا شود.

آيت الله رئيسى اذعان كرد: اين موضوع را در جلسه شوراى قضايى كه فردا در خدمت همكاران هستيم بررسى مى كنيم و كمبودهايى كه در حوزه هاى مختلف است را در آنجا طرح مى كنيم تا دنبال شود.

وى عنوان كرد: نسبت به افراد فاقد شناسنامه كه چند نفر از عزيزان مطرح كردند، حتما همينطور است و بالاخره نظاماتى دارد كه بايد پيگيرى كرد، آقاى وزير دادگسترى در جلسه ما حضور دارند، يادداشت مى كنند تا اين موضوع را هم در دولت مطرح كنند و پيگيرى كنند.

آيت الله رئيسى در ادامه اظهار كرد: حتما مشکل افرادى كه آقايان محترم گلايه مندند، براى شناسنامه بايد مرتفع شود.

رئيس قوه قضاييه در ادامه اظهار كرد: بحث ما در قاچاق كالا اين است كه آنكه از پشت به توليد كشور خنجر مى زند، حتما يك شهروند ما كه در نقطه صفر مرزى، كالايى را براى مصرف خود یا احیانا فروش حمل می کند، نيست. مساله ما شبكه هاى عظيم قاچاق كالاست.

وى بيان كرد: هيچ كارگاه و كارخانه اى در كشور نبايد تعطيل شود و تلاش همه مديران اين باشد كه به كارآفرينان و سرمايه گذاران كمك كنند.