نوکری برای مردم افتخار است، باید تلاش کنیم در خط ولایت ثابت قدم باشیم

نوکری برای مردم افتخار است، باید تلاش کنیم در خط ولایت ثابت قدم باشیم

نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خدمت‌کردن و نوکری برای مردم کاری بسیار ارزشمند است، گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی اعلام موضع در برابر بدخواهان نظام و انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والسلمین سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه بیرجند ضمن عرض تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا(س) و رحلت آیت‌الله واعظ‌ طبسی اظهار داشت: در نظام عالم چند نوع حمد وجود دارد که یک حمد شامل حمد بر نعمت‌های خداوند مانند نعمت اسلام، قرآن، پیامبر، نعمت اهل‌بیت و نعمت انقلاب اسلامی است.
نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری افزود: حضور در راهپیمایی 22 بهمن،  اعلام موضع و مواضع نسبت به آینده نظام بود که این مهم سبب وحدت‌آفرینی و دشمن‌شکنی شد؛ حضور مردم در پای صندق‌های رای از دیگر نعمت‌های الهی بود که باید خدا را به خاطر این نعمت‌ها شاکر باشیم.
رئیسی با بیان اینکه مردم خراسان‌جنوبی دارای نخبگان زیادی است و این نخبگان مانند دیگر اقشار جامعه در پای صندوق‌های رای عزت‌آفرینی کردند، افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی اعلام موضع در برابر بدخواهان نظام و انقلاب بود.
وی با اشاره به اینکه از تمامی افراد و نامزد‌هایی که در صحنه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شوای اسلامی در خراسان‌جنوبی کاندیدا شدند، قدردانی می‌کنم، اظهار داشت: تفاوت انتخابات در کشور ایران با دیگر کشورها در تکلیف‌مداری است و نامزدهایی که منتخب مردم شدند، باید به تکلیف الهی عمل کنند.
نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دغدغه حضرت فاطمه زهرا (س) دغدغه حفظ دین، ارزش دینی و الهی و عدالت بود، افزود: نوکری برای مردم افتخار است، باید تلاش کنیم در خط ولایت ثابت قدم باشیم.