حضور تولیت آستان قدس رضوی در گلزار شهدای بهشت ثامن الائمه(ع)

حضور تولیت آستان قدس رضوی در گلزار شهدای بهشت ثامن الائمه(ع)

تولیت آستان قدس رضوی در اولین روز سال 1395، با حضور در گلزار شهدای بهشت ثامن الائمه(ع) در حرم مطهر رضوی با آرمان های شهیدان تجدید میثاق کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی پس از زیارت قبور مطهر شهدا، در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: سالمان را با نام مقدس حضرت رضا(ع) و با درود به روان پاک شهدای عزیز آغاز کردیم، چراکه هر چه داریم از پرتو انوار شهیدان و تلاش مجاهدان فی سبیل الله و کسانی است که جان خود را کف دست گذاشتند و برای دفاع از دین و ارزش ها در عرصه نبرد حاضر شدند.

وی با تاکید بر اینکه همگان نسبت به خون شهدای گرانقدر مسئولیت دارند، گفت: آغاز سال در مزار شهیدان برای امثال بنده یاد آور مسئولیت خطیری است که در برابر خون های پاک خالصانه بر زمین ریخته شده در مسیر دفاع از دین و ارزش ها داریم. 

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: امیدوارم با کمک خداوند متعال همواره بتوانیم حافظ پیام شهیدان و خون مطهر آن عزیزان باشیم و در مسیر آن ها پایدار و ثابت قدم بمانیم.

لازم به ذکر است، جمعی از معاونان و مدیران آستان قدس رضوی نیز در این برنامه همراه با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی حضور داشتند و ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، توفیق تداوم راه آنان را از درگاه خداوند منان طلب کردند.