مسائل و مشکلات قضایی استان آذربایجان غربی در جریان جلسات امروز با مسئولان اداری و قضایی مورد بررسی قرار می‌گیرد

آیت الله رئیسی در بدو ورود به فرودگاه ارومیه:

مسائل و مشکلات قضایی استان آذربایجان غربی در جریان جلسات امروز با مسئولان اداری و قضایی مورد بررسی قرار می‌گیرد

رئیس قوه قضاییه گفت: هیات قضایی ۲۷ نفره‌ای وضعیت و عملکرد دستگاه‌هاى مربوط به دستگاه قضا و وضعیت و شرایط استان را بررسی کرده و گزارش آن را ارائه داده‌اند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز (پنجشنبه ۱۴ اسفند) وارد آذربایجان غربی شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری و مقامات استانی آذربایجان غربی قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در بدو ورود به ارومیه در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی، گفت: سفر به استان آذربایجان غربی و دیدار با مردم و مسئولان این استان در ماه پربرکت رجب توفیقی است که نصیب ما شده است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه در جریان این سفر دیدار با اقشار مختلف مردم آذربایجان غربی به دلیل شرایط کرونایی میسر نیست، گفت: هیات قضایی ۲۷ نفره‌ای وضعیت و عملکرد دستگاه‌هاى مربوط به دستگاه قضا و وضعیت و شرایط استان را بررسی کرده و گزارش آن را ارائه داده‌اند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه بر مبنای اصول بهداشتی، برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری نشست با مسئولان استانی و دادگستری‌ و سازمان‌های تابعه آن در آذربایجان غربی صورت گرفته است، افزود: در جلسه نهایی که در استان با حضور نماینده مقام معظم رهبری و استاندار و سایر مسئولان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد، مشکلات احصا شده طرح و نسبت به رفع آن دسته از مشکلات که در استان قابل حل است تصمیمات مقتضی اتخاذ و پیگیری سایر مسائل در مرکز دنبال خواهد شد.

آیت‌الله رئیسی همچنین به رشادت‌ها و سلحشوری سربازان و افسران و سرداران استان آذربایجان غربی در حراست از قریب به هزار کیلومتر مرز در این استان اشاره کرد و گفت: یکی از افتخارات مردم و افسران و سرداران استان آذربایجان غربی، حراست از مرزهای کشور و مقابله با عناصر و گروهک‌های ضدانقلاب در راستای تامین امنیت کشور است‌.