آقای رئیسی تنهانامزد جامع‌الشرایط انتخابات ریاست جمهوری است

دکتر سیکنه‌السادات پاد:

آقای رئیسی تنهانامزد جامع‌الشرایط انتخابات ریاست جمهوری است

دکتر سکینه‌السادات پاد گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تنها نامزد جامع‌الشرایط این دوره از انتخابات ریاست جمهوری هستند که توانایی ایجاد ثبات و آرامش برای ایران عزیز را دارند.

دکتر «سکینه‌السادات پاد» رئیس ستاد صلح حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسیُ با اشاره به راه‌اندازی این ستاد و سازوکار آن گفت: باتوجه به اینکه حق مردم شناخت کاندیدای اصلح و صالح است، ستاد صلح با هدف تبیین ابعاد مختلف شخصیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی تشکیل شده‌است.

دکتر پاد با تأکید بر لزوم مشارکت ایرانیان خارج از کشور و تأثیرگذاری آنان بر سرنوشت کشور خود افزود: ستاد صلح باتوجه به غوغاسالاری رسانه‌های ضدانقلاب و هژمونی رسانه‌ای دشمن بر اذهان ایرانیان خارج کشور، اصل دسترسی آزاد و شفاف به اطلاعات صحیح را در دستور کار خود قرار داده‌است تا شخصیت صلح‌جو، فسادستیز و قاطع حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی برای همه ایرانیان خارج کشور که قلب‌شان برای ایران قوی می‌تپد، روشن شود.

رئیس ستاد صلح حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی تصریح کرد: اقدامات عملی ایشان در دوران ریاست‌شان بر قوه قضائیه در قالب طرح تحول قوه، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها نشان از شخصیت تحول‌خواه و قاطع ایشان در اجرای عدالت و مدیریت صحیح استَ به‌عنوان مثال این شاخصه در افزایش تعامل سازمان‌های مردم‌نهاد با قوه قضائیه ملموس است. دستورالعملی که نتیجه رصد دقیق مسائل و تعامل مستقیم با گروه‌های مدنی بود که با برون‌سپاری حل مسائل تحول اساسی ایجاد کردند.

این وکیل دادگستری با تاکید بر لزوم تبیین گفتمان انقلاب اسلامی از سوی تمام کاندیداهای جبهه انقلاب یادآور شد: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تنهانامزد جامع‌الشرایط این دوره از انتخابات ریاست جمهوری هستند که توانایی ایجاد ثبات و آرامش برای ایران عزیز را دارند و دیگر چهره‌های حاضر هم باید با هم‌افزایی بیشتر برای انتخاب حداکثری گفتمان انقلاب کمک کنند.

انتهای پیام