ستاد مردمی صلح در حمایت از رئیسی تشکیل شد

ستاد مردمی صلح در حمایت از رئیسی تشکیل شد

ستاد مردمی صلح در حمایت از حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تشکیل شد.

بر اساس این گزارش در  بیانیه مجودیت این ستاد آمده است:
این ستاد در راستای حرکت به سمت تحقق دولتی که با اجماع ملی و دیپلماسی هوشمند و مبتکر که حتی یک لحظه را برای رفع تحریم‌های ظالمانه از دست نخواهد داد و با دیپلماسی برآمده از قدرت و توانایی‌های داخلی، تعامل و رابطه دوستانه و مقتدرانه با دنیا، مخصوصا با همسایگان را با سرعت پیگیری می‌کند و دولتی که پاسدار آزادی بیان، قلم و حقوق اساسی همه شهروندان ایرانی بوده و متعلق به همه مردم ایران می داند، شروع به کار کرد.
ما معتقدیم مسئله درجه یک بانوان و خانواده که در طول دهه‌ها به امری سیاسی تبدیل و دستاوردی برای جلب آرای زن شده است، این عنصر حیاتی اجتماع که نیمی از جامعه است و مادر نیمه دیگر، در دولت مردمی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی به سرانجام نیکو و رضایت خاطر و آرام مهربانوهای سرزمین با اصالت ایران اسلامی خواهد رسید.


آنچه می‌بایست برای احقاق حقوق واقعی تمامی بانوان محقق شود و در سایه انفعال و اهمال دولت‌ها و بی اعتمادی آنها به‌رغم شعارها به توان و ظرفیت زنان معطل شده است، باقدرت و به پشتوانه همت عالی زنان سرزمین صلح و مهرشدنی است.
ستاد صلح با شورای مرکزی شامل محمد واحدی دبیرکل، سامان نیازی معاون حقوقی و سخنگوی ستاد و سکینه‌السادات پاد مسئول ستاد اعلام موجودیت می‌نماید.

ستاد صلح از همه علاقه‌مندان، فعالان صلح و حقوق بشر، فعالان حوزه زن و خانواده، اساتید و کارشناسان بین‌الملل، حقوقدانان، جامعه وکلاء برای حضور پرشور و فعالیت در راستای مشارکت حداکثری دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام