با رئیسی می‌توان به آینده کشور امیدوار بود

با رئیسی می‌توان به آینده کشور امیدوار بود

استاد دانشگاه تربیت مدرس گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نشان داد در این وضعیت بد اقتصادی هم می‌توان به آینده کشور امیدوار بود.

دکتر شعبان رحیمی، بنیان‌گذار رشته دانشگاهی پرورش و مدیریت تولید طیور در کشور، در رابطه با شعار "دولت مردمی، ایران قوی" گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی شعار بسیار خوبی را برگزیده‌اند که اگر محقق شود، ضمن اینکه به کلام ارزشمند رهبری جامه عمل می‌پوشاند، جامعه ایران را نیز در حوزه‌های مختلف؛ فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نظامی و... به قدرت می‌رساند.
وی با اشاره به اصلح‌بودن ایشان نسبت به سایر نامزد‌ها عنوان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در هر پست و مقامی وظایف خود را به درستی و خوبی انجام می‌دهند و این مهم بر کسی پوشیده نیست.
رحیمی ادامه داد: از زمانی که ایشان تولیت آستان قدس رضوی و سپس ریاست قوه قضاییه را بر عهده گرفتند، اقدامات بزرگی انجام گرفت. مبارزه با فساد، راه‌اندازی کارخانه‌ها و بازگرداندن کارگران به کار، از جمله کارهای مثبت ایشان در یکی دو سال اخیر است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ایشان ثابت کرد، با صرف فعل «خواستن» می‌توان در این وضعیت بد اقتصادی هم، ناامید نشد و کشور را از اوضاع نا‌بسامان رهانید.
انتهای پیام/