مومنی:رأی به رئيسی آخرین ضربه مهلک بر استکبار جهانی است

مومنی:رأی به رئيسی آخرین ضربه مهلک بر استکبار جهانی است

قائم مقام کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: ما وظیفه داریم با رأی به حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، آخرین ضربه مهلک را بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی وارد نمائیم.

عابدین مؤمنی، قائم مقام کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در رابطه با تایید صلاحیت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی اظهار داشت: خداوند متعال را بر این تصمیم متعهدانه، مؤمنانه و شجاعانه شورای نگهبان شکر گذاریم  و از شورای نگهبان به جهت چنین تصمیم انقلابی تشکر می کنیم.
وی ادامه داد: شورای نگهبان کار خود را به خوبی و با شجاعت انجام داده است و حال نوبت به ما مردم خدا جوی و مؤمنین به حضرت سیّدالمُرسلین و اهل بیت طاهرین او(ع) رسیده است تا گام بلند و محکم دوم را برداشته و برای همیشه استکبار بی حیاء و صهیونیسم بی آبرو را ناامید نمائیم.
مؤمنی با تاکید بر رای دادن به حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در انتخابات 1400 عنوان کرد: ملت شریف ایران آگاه‌اند که همه تلاش استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی و تفاله های آن ها پس از تصمیم شجاعانه شورای نگهبان، باز داشتن مردم از حضور و شرکت در انتخابات یا بازداشتن از رأی دادن به ایشان است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما میراث داران شهداء وظیفه داریم با رأی به ایشان آخرین ضربه مهلک را بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی وارد نمائیم تا در محضر شهداء سربلند باشیم و استکبار را به زباله‌دان تاریخ بفرستیم.
انتهای پیام/