اعلام حمایت جامعه اسلامی کارگران از حجت الاسلام و المسلمین رئیسی

اعلام حمایت جامعه اسلامی کارگران از حجت الاسلام و المسلمین رئیسی

"جامعه اسلامی کارگران" با صدور بیانیه‌ای ازحجت الاسلام و المسلمین رئیسی حمایت کرد.

"جامعه اسلامی کارگران" امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای از حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری حمایت کرد .

در این بیانیه تصریح شده است: سخنان گهربار مقام عظمای ولایت در خصوص کارگر و مسائل مربوط به کارگری به‌حق حکیمانه بوده و چراغ راهی برای دولت‌مردان آینده کشور است.

"جامعه اسلامی کارگران" با تقدیر از اقدامات حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دوره تحول قضایی برای حمایت از تولید و توجه به دغدغه‌ها و مشکلات کارگران متذکر شده که همه تلاش خود را برای کمک به تحقق برنامه‌های دولت انقلابی آینده به کار خواهد گرفت.

"جامعه اسلامی کارگران" خاطر نشان کرد که آمادگی دارد دولت سیزدهم را در تدوین طرح‌ها و لوایح تخصصی در زمینه "حقوق و دستمزد کارگران"، "مهارت آموزی کارگران"، "امنیت شغلی کارگران و ضمانت حفظ کار"، "تأمین مسکن کارگران" و "ایجاد روابط منطقی و عادلانه سه جانبه میان کارگر، کارفرما و دولت" یاری دهد.

ارائه پیشنهاد و برنامه عملیاتی برای "ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری"، "بازتأسیس کارخانه های تعطیل شده"، "گسترش کسب و کارهای خانگی، کارگاه‌های کوچک، متوسط و زودبازده" و "خنثی کردن تحریم‌ها با تکیه بر تقویت تولید ملی و توان داخلی" از دیگر موضوعاتی بود که جامعه اسلامی کارگران برای کمک به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در اجرای آنها اعلام آمادگی کرده است.

جامعه اسلامی کارگران با تأکید بر این‌که تحقق برنامه‌های فوق را در گرو تشکیل دولتی انقلابی می‌داند، متذکر شده شورای مرکزی این تشکل با بهره‌گیری از برترین متخصصان حوزه کارگری و کارآفرینی کشور، راهکارهای تخصصی اجرای هر یک از این برنامه‌ها را نیز تدوین کرده است.