حسینی: سابقه خوب رئیسی نشان می‌دهد از پس ریاست جمهوری برمی‌آید

حسینی: سابقه خوب رئیسی نشان می‌دهد از پس ریاست جمهوری برمی‌آید

عضو هیئت علمی و استاد الهیات دانشگاه الزهرا(س) گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با سابقه کاری خود ثابت کرد می‌تواند از پس مسئولیت ریاست جمهوری نیز به خوبی برآید.

معصومه السادات حسینی کلهرودی، عضو هیئت علمی و استاد الهیات دانشگاه الزهرا(س) با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: یکی از ارکان حکومت دینی، حضور مردم در آن است، چون با مشارکت همه جانبه مردم است که حکومت پابرجا شده و می‌تواند استمرار داشته باشد. هر چه مردم مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشند، بالطبع آن دولت تعهد بیشتری نسبت به جامعه خواهد داشت.

وی با اشاره به اصلح‌بودن رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ ادامه داد: ما باید فردی را انتخاب کنیم تا با عدالت، امور کشور را اداره و مشکلات مردم را حل کند. 

این استاد دانشگاه با بیان اینکه ویژگی‌های شخصیتی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی که مبتنی بر مردم‌سالاری دینی و حکومت علوی است، عنوان کرد: رئیس جمهور باید سبقه اجرای عدالت داشته باشد و نشان دهد در مسیر امیرالمومنین(ع) و رضای الهی قدم بر می‌دارد.

حسینی کلهرودی افزود: ایشان در مدت خدمت خود در قوه قضاییه و آستان قدس رضوی کارهای بزرگی نظیر؛ اصلاح ساختار قوه قضاییه، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی، ایجاد فرصت‌های خوب اقتصادی، مالیات‌دادن آستان قدس، ایجاد فعالیت‌های فرهنگی و... انجام دادند.

وی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با سابقه کاری خود ثابت کرد می‌تواند از پس مسئولیت ریاست جمهوری نیز به خوبی برآید.

انتهای پیام/