حمایت بیش از ۷ هزار استاد پزشکی و فعال حوزه سلامت از دکتر رئیسی

حمایت بیش از ۷ هزار استاد پزشکی و فعال حوزه سلامت از دکتر رئیسی

بیش از ۷ هزار نفر از استادان علوم پزشکی، نخبگان و فعالان حوزه سلامت حمایت خود را از سید ابراهیم رئیسی اعلام کردند.

بیش از 7000 نفر از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی، نخبگان و فعالان حوزه سلامت با صدور بیانیه‌ای، از دکتر سید ابراهیم رئیسی اعلام حمایت کردند.

متن این بیانیه به این شرح است:

اکنون که در آستانه انتخابات سرنوشت ساز و آینده ساز ریاست جمهوری 1400هستیم، در پرتو الطاف بیکران خداوند منان، دو طلیعه مبارک و جان فزا را رقم خواهیم زد. 

اول آنکه پس از ماه ها مبارزه نفس گیر با ویروس کرونا، به لطف تلاش های شبانه روزی و فداکاری های جان فرسای کادر بهداشت و درمان و در سایه این تلاش ها و به ثمره نشستن مجاهدت های علمی و عملی در تولید واکسن داخلی، انشالله خزان ویروس کرونا و رها شدن از این مصیبت و برگشت سلامتی به ایران عزیز را در ماه های آینده در قالب برنامه جامع مدیریت و کنترل کرونا رقم خواهیم زد.

دوم اینکه پس از حدود 8 سال حاکمیت دولت به اصطلاح امید و تدبیر، گرد و خاک ناامیدی و بی تدبیری بر روح و جان مردم این کشور در همه عرصه ها پاشیده شده است و فساد، ناکارآمدی، نفاق و عدم اعتماد به ظرفیت های عظیم کشور و دل سپردن به بیگانگان و دشمنان، همه جوانب زندگی روزمره مردم و ارزش ها وعزت آنان را لگد مال کرده است.

ان شاءالله و به حول و قوه الهی و با مشارکت حداکثری مردم، به پایان رسیدن نشستن این نوع انفعال و بی تحرکی و طلوع مدیریت پویا ، بالنده و غرور آفرین و در خور شأن ایرانی آباد و آزاد را به نظاره خواهیم نشست.

اینجانبان جمعی از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور، پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و سایر اعضای کادر بهداشت و درمان فعال در مراکز دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز  درمانی وابسته به تامین اجتماعی، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مراکز خیریه و خصوصی، ضمن دعوت از آحاد ملت شریف ایران و بخصوص کادر فداکار حوزه سلامت جهت حضور پر شکوه در انتخابات ریاست جمهوری خرداد 1400، حمایت خود را از جناب آیت الله دکتر رئیسی در انتخابات پیش رو اعلام داشته و همچنین برای ساختن ایرانی قوی در پرتو تشکیل دولت مردمی از نامزدهای ارزشمند جریان انقلاب در این انتخابات می خواهیم با اجماع و وحدت اثر گذار به نفع نامزدی که بیشترین اقبال را در نظر سنجی ها دارد، زمینه تحقق حماسه ای به یاد ماندنی در 28 خرداد را بیش از پیش فراهم  کنند.

انتهای پیام