رئیسی در دیدار با مردم شهر قدس: دولت مقتدر گره‌ها را خواهد گشود

رئیسی در دیدار با مردم شهر قدس: دولت مقتدر گره‌ها را خواهد گشود

سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری صبح امروز در جمع مردم شهر قدس گفت: امروز کشور مشکلات زیادی دارد و وضعیت زندگی، کسب و کار‌ها، سفره مردم، وضعیت مسکن و وضعیت اشتغال نابسمان است.

وی افزود: شرایطی به وجود آمده که دسترسی مردم به کالاهای اساسی روزمره همچون گوشت و مرغ سخت شده و خیلیها بخاطر مناعت طبع حتی مشکلاتشان را به کسی هم نمی‌گویند.
رئیسی ادامه داد: وضعیت کار هم سامان ندارد و گاهی در یک خانه دو یا سه و یا حتی چهار جوان تحصیل کرده دختر و پسر آماده کار و فعالیت هستند اما زمینه اشتغال برایشان فراهم نیست.
رئیس دستگاه قضا به موضوع آسیب‌های اجتماعی و رانت و فساد هم اشاره کرد و گفت: مواردی از فساد و رانت که به دستگاه قضایی کشیده شده در حال رسیدگی است و در رسیدگی به آنها خط قرمز هم نداریم اما این مسائل صرفاً با رسیدگی به پرونده حل نمی‌شود و باید ریشه‌ای برخورد کرد تا پرونده تولید نشود.
رئیسی افزود: آنچه علاوه بر خواست مردم موجب حضور من در این میدان شده مقابله با بسترهای فسادزا و خشکاندن ریشه‌های فساد در مجموعه اداری کشور است.
وی ادامه داد: با لطف خدا و کمک مردم به ویژه جوانان می‌توان وضعیت موجود را تغییر داد و حل مشکلات هم کار پیچیده‌ای نیست اما کسانی که به حل مشکلات قائل نیستند نمی‌توانند به میدان بیایند.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما اصحاب می‌توانیم هستیم، گفت: در دوران دفاع مقدس جوانان ما کارهای نشدنی را انجام داده‌اند و اکنون نیز با همان روحیه اگر قدرتمندانه و با عزم و اراده وارد عرصه شویم می‌توان بسیاری از گره‌ها را باز کرد و وضع مردم را سامان داد.
رئیسی افزود: 40 درصد ظرفیت کشور خالی است و اگر می‌گویم می‌توان شغل ایجاد کرد در همین کارخانه‌هایی شدنی است که به ناحق تعطیل شده‌اند که اگر خط تولید آنها راه بیفتد بسیاری از جوانان وارد عرصه کار و تولید می‌شوند.
وی ادامه داد: با فعال کردن بسیاری از ظرفیت‌های خالی حوزه اقتصاد می‌توان بیکاری و تورم را به حداقل ممکن رساند و بسیاری از دغدغه‌های خانواده را برطرف کرد.
این نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه مشارکت در انتخابات زمینه‌ساز شکل‌گیری دولت قوی و مردمی است، در عین حال گفت که کار با رأی‌دادن مردم تمام نمی‌شود بلکه دولت مردمی برای حل مشکلات کشور دست یاری به سوی آنها دراز می‌کنند.
رئیسی گفت: من هرجا مسئولیت داشتم از مردم کمک گرفتم و هرجا به مردم نقش داده شد و آنها با انگیزه پای کار آمدند مشکلات و مسائل حل شده است.
وی ادامه داد: حرف ما این است که باید مردم و صاحب‌نظران و نخبگان را به حساب ‌آورد و اگر به مردم توجه شود قادرند با یک دولت دلسوز، خدمتگذار و معتقد به «ما می‌توانیم» بسیاری از گره‌ها را باز کنند.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مشکلات کشور و راهکارهای آنها مشخص است، گفت: مردم می‌پرسند وقتی مشکلات و راهکارهای آنها روشن است و کشور هم امکان حل مشکلات را دارد چرا حل نمی‌شود و از این موضوع رنج می‌برند.
رئیسی افزود: اعتقاد دارم با یک دولت مقتدری که اقتدار او ناشی از قدرت ملت است و با داشتن اراده، برنامه و کارنامه بسیاری از مشکلات که مردم گرفتار آن شده‌اند حل می‌شود و دولت مردمی به لطف خداوند این گره‌ها را خواهد گشود.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با بیان اینکه دولت مردمی حتما در دیپلماسی و رفع تحریم‌های ظالمانه فعال عمل خواهد کرد در عین حال گفت: برای رفع مشکلات کشور به بیگانگان چشم نمی‌دوزیم و قویاً معتقدم همه مشکلات با اتکا به توان داخلی و با دست‌های توانای خود مردم حل خواهد شد.
وی ادامه داد: اقتصاد کشور و سفره مردم را نباید به خارج کشور و امری که اختیارش در دست دیگران است مرتبط کرد و اجازه داد ارزش پول ملی روز به روز کمتر و سفره مردم کوچک‌ و کوچک‌تر شود.
رئیس خاطر نشان کرد: ما با قدرتی که ملت در اختیار دولت می‌گذارد به دنبال حل مشکلات کشور می‌رویم اما هرگز حل مسائل و اقتصاد و تولید و قدرت و توان کشور را به تحولات خارج کشور گره نخواهیم زد.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد از همه کسانی که به هر دلیلی ناامید و ناراضی هستند خواست که با صندوق قهر نکنند و تأکید کرد مشارکت مردم در انتخابات بهترین پشتوانه دولت برای تحول در وضع موجود است و مردم یقین داشته باشند که گره‌ها باز می‌شود و آینده روشنی پیش روی ملت ایران خواهد بود.

انتهای پیام