ظریف با رئیسی دیدار کرد

ظریف با رئیسی دیدار کرد

محمدجواد ظریف امروز دیداری یک ساعت و نیمه با سید ابراهیم رئیسی داشته و درباره برجام و سیاست خارجی به گفت‌وگو پرداخته است.

سعید خطیب‌‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران از دیدار محمد جواد ظریف با سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب خبر داد.

وی گفت: صبح امروز (دوشنبه) آقای ظریف به دعوت آقای رئیسی،  یک ساعت و نیم با وی دیدار کرد و گفت‌وگوهای خوبی درباره موضوعات برجامی و سیاست خارجی انجام شد.

ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز (شنبه) در پیامی اینستاگرامی به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب تبریک گفته بود.

در این پیام آمده بود: حضور مسئولانه مردم نجیب و دلاور ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر نمادی از درخشش جمهوریت شد. اینجانب ضمن ارج نهادن بر این مشارکت مردم تاریخ‌ ساز ایران، کسب اعتماد اکثریت ملت را به رئیس جمهور منتخب، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم.امیدوارم که رئیس جمهور منتخب و دولت برآمده از رای مردم، که نماینده همه این ملت بزرگ و پاسدار حقوق تمامی آحاد آن خواهند بود در تحقق مطالبات مردم و تامین منافع ملی سربلند و سرافراز باشد.

انتهای پیام