تحول قضائی با اقتدار و توان بیشتر ادامه خواهد یافت

منتظری در مراسم تکریم و معارفه رئیس قوه قضائیه:

تحول قضائی با اقتدار و توان بیشتر ادامه خواهد یافت

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدجعفر منتظری» دادستان کل کشور با تقدیر و تشکر از مقام معظم رهبری که برای دومین بار مدیریت عالی و ریاست قوه قضاییه را از درون دستگاه قضا انتصاب فرمودند، گفت: همواره یکی از انتظارات مجموعه قضایی، انتخاب ریاست عالی دستگاه قضا از درون قوه قضاییه بوده است که خوشبختانه این انتظار به حق در دو سال و نیم قبل محقق شد و مدیریت عالی قوه قضاییه از درون دستگاه قضا انتخاب شد که متاسفانه این دوران، دوران کوتاهی بود و رئیس قوه قضاییه، منتخب مردم برای تصدی پست ریاست جمهوری شد.

وی افزود: این انتظار به حق مجددا با انتصاب آقای محسنی اژه‌ای که دارای سوابق بسیار نورانی و طولانی و تجربیات گرانقدر در قوه قضاییه هستند، تکرار شد.
دادستان کل کشور با اشاره به تحول صورت گرفته در دستگاه قضایی طی دوران مسئولیت آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم، بنای مستحکم تحول در دستگاه قضا را با برنامه‌های جامع کوتاه، میان و بلند مدت بنا نهاد و ان‌شاالله حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای نیز این تحول را با اقتدار و توان بیشتر و اتکا به تجربیات ارزنده‌ای که از آن بهره‌مند است‌، ادامه خواهد داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری همچنین ابراز امیدواری کرد که در این دوره شاهد همکاری، مساعدت و اهتمام بیش از پیش برای تحقق یک دستگاه قضایی عدالت‌محور، عدالت‌بستر و عدالت‌گستر باشیم.
وی با اشاره به آشنایی آیت الله رئیسی با آسیب‌ها و مشکلات دستگاه قضایی گفت: از آیت الله رئیسی به عنوان سکان‌دار مدیریت اجرایی کشور انتظار داریم که در دولت انقلابی و جهادی خود، در راستای رفع مشکلات دستگاه قضایی بیش از پیش کمک کند.
دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: ان‌شاالله تعامل، همکاری و مساعدت سه قوه با یکدیگر، زندگی مردم را شیرین‌تر کند و گام های موثری برای حل مشکلات جامعه بردارد.