آیت‌الله رئیسی با عنایت اهل بیت(ع) در مسئولیت ریاست جمهوری هم موفق خواهند شد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تکریم و معارفه رئیس قوه قضائیه:

آیت‌الله رئیسی با عنایت اهل بیت(ع) در مسئولیت ریاست جمهوری هم موفق خواهند شد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه باید با تمام توان از نعمت بزرگ جمهوری اسلامی دفاع و برای اعتلای آن تلاش کنیم، گفت: من آینده خوبی را برای قوه قضاییه در زمان تصدی مسئولیت حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای می‌بینم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری ضمن قرائت حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتصاب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به عنوان ریاست دستگاه قضا، اظهار کرد: ماه خرداد، ماه بابرکتی بود و روز 28 خرداد قطعاً از ایام‌الله است.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری انتخابات روز 28 خرداد 1400 را انتخاباتی پرشور، دارای صف‌های طولانی و با حضور قاطبه مردم توصیف کرد و گفت: با وجود همه سختی‌ها، تنگناها و گرفتاری‌هایی که مردم عزیز کشورمان داشته و دارند، ولی شاهد بودیم که به ندای مقام معظم رهبری برای حضور در پای صندوق‌های رای پاسخ مثبت دادند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به موج تبلیغاتی گسترده دشمنان نظام و انقلاب برای قهر مردم با صندوق‌های رای، گفت: تبلیغات مسموم غربی‌ها و غیرغربی‌‌ها از طریق وسایل ارتباطی و فضای مجازی در خصوص قهر با صندوق‌های رای، کوچکترین اثری در مردم نکرد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری ضمن تبریک به همه مردم و دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی انتظار داشتند در جریان انتخابات 28 خرداد حوادثی پیش بیاید اما آب از آب تکان نخورد و مردم با آرامش کامل پای صندوق‌های رای رفتند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی آیت الله رئیسی گفت: برای جناب آقای رئیسی همین افتخار بس که آقا در حکم‌شان، کلمه «افتخارآمیز» و «اقدامات پایدار» را در زمینه دوره مسئولیتی آیت الله رئیسی به کار بردند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به امیدواری مردم در پی ایجاد تحول در قوه قضاییه در دوران ریاست آیت الله رئیسی گفت: کارخانه های بسیاری که بسته شده بودند و گرد و خاک آنجا را فراگرفته بود در نتیجه اقدامات دستگاه قضا احیاء شدند و کارگران زیادی که که معطل مانده بر سر کار خود بازگشتند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی سفرهای استانی آیت الله رئیسی در دوران ریاست دستگاه قضا را موجب امیدواری مردم عنوان کرد و گفت: حقیقتاً آیت الله رئیسی که از ابتدای دوران فعالیت کاری خود در دستگاه قضا مشغول بودند، توانستند کارنامه درخشانی در دوران ریاست قوه قضاییه از خود به جای بگذارند. ان‌شاءالله ایشان با عنایت اهل بیت(ع) در مسئولیت ریاست جمهوری هم موفق خواهند شد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آشنایی دیرین با حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس جدید قوه قضاییه گفت: «قاطعیت» یکی از ویژگی‌های اصلی آقای اژه‌ای است؛ ایشان به هیچ وجه اهل ملاحظه‌کاری و تحت توصیه قرار گرفتن این و آن نیست. برخورد قاطع ایشان با مفسدان نیز گواه همین مطلب است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، «ساده زیستی» را ویژگی دوم رئیس جدید قوه قضاییه دانست و گفت: من سال‌ها افتخار همسایگی با آقای محسنی اژه‌ای را داشتم. با همه مسئولیت‌های سنگینی که آقای اژه‌ای در طول سالیان گذشته داشتند، از نزدیک شاهد زندگی طلبگی بسیار ساده ایشان بودم که این موضوع حقیقتا نیاز امروز مسئولان کشور ماست.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه باید با تمام توان از نعمت بزرگ جمهوری اسلامی دفاع و برای اعتلای آن تلاش کنیم، گفت: من آینده خوبی را برای قوه قضاییه در زمان تصدی مسئولیت حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای می‌بینم.