تبریک رؤسای جمهوری سنگال، بنین و ساحل عاج به آیت‌الله رئیسی

تبریک رؤسای جمهوری سنگال، بنین و ساحل عاج به آیت‌الله رئیسی

رؤسای جمهوری سنگال، بنین و ساحل عاج با ارسال پیام‌هایی خطاب به آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری منتخب، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

 مکی سال رییس جمهوری سنگال در این پیام ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای رییس جمهوری منتخب ایران در ایفای مسئولیت جدید، تاکید کرد که مشتاقانه خواستار ادامه روابط دوستانه صمیمی و همکاری نزدیک بین دو کشور است.
پاتریس تالون رییس جمهوری بنین نیز در پیام خود خطاب به رییس جمهور منتخب، مردم و دولت بنین، انتخاب رییس جمهوری منتخب در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را به وی و مردم ایران تبریک گفت.

تالون در این پیام تأکید کرد: از فرصت استفاده کرده و بابت روابط دوستانه عالی و همکاری‌های موجود بین دو کشور تبریک گفته و بر آمادگی کامل خود به همراه جناب‌عالی جهت تقویت ارتباطات دوجانبه از طریق ایجاد روابط سازنده و برد-برد برای دو طرف تأکید می‌کنم.

السن واتارا رییس جمهوری ساحل عاج نیز امروز در پیام تبریک خود به سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری منتخب از سوی خود، مردم و دولت ساحل عاج انتخاب وی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

رئیس جمهوری ساحل عاج در این پیام آمادگی کامل خود به همراهی رئیس جمهوری منتخب، جهت تقویت روابط دوستانه و همکاری‌های دوجانبه که به نیکی دو کشور را به هم پیوند زده و در جهت منافع مردم دو کشور است اعلام کرد.

انتهای پیام