ایثارگران و جانبازان،سند جاودانگی و مقاومت کشور هستند

ایثارگران و جانبازان،سند جاودانگی و مقاومت کشور هستند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: ایثارگران و جانبازان، افتخار و سند جاودانه ایستادگی و مقاومت یک ملت هستند؛ ملتی که در برابر همه دشمنان ایستاد و پیروز شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با حضور در منزل شهید محمدزاده ، شهادت وی را به خانواده این شهید تبریک و تسلیت گفت و با بیان اینکه صبر زینب‌وار همسران جانبازان در پرستاری از آنان، اجری عظیم دارد، خاطرنشان کرد: خدمت به جانبازان، خدمت به نظام اسلامی و کشور است و اجر و پاداش خانواده‌های جانبازان نزد خداوند متعال، کمتر از جهاد فی سبیل الله نیست.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، با تاکید بر ضرورت تکریم بیش از پیش ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان، تصریح کرد: ایثارگران و جانبازان، افتخار و سند جاودانه ایستادگی و مقاومت یک ملت هستند؛ ملتی که در برابر همه دشمنان ایستاد و پیروز شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به دیدار اخیر خود با شهید رجب محمدزاده اشاره و عنوان کرد: شرایط این جانباز شهید، خاص و با شرایط بسیاری از جانبازان عزیز کشورمان متفاوت بود. شهید «بابا رجب» از صورت جانباز بودند، بطوری که هرکس به او نظر می‌کرد، اوج ایستادگی، مقاومت و ایثار در مسیر اسلام را در چهره ایشان می‌دید.

وی با بیان این مطلب که ملت و مسئولان همیشه مدیون خون شهدا، رنج جانبازان و ایثار خانواده‌های این عزیزان هستند، اظهار کرد: این وظیفه همه مردم، مسئولان و آحاد ملت شریف ایران اسلامی است که ببینند، بشناسند و بدانند که چه زحماتی برای این انقلاب کشیده شده و امروز وظیفه خطیر صیانت، حراست و پاسداری از خون مطهر شهدا و ایثار جانبازان بر عهده ما گذاشته شده است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه شهید «بابا رجب»، سند صدق و صفای خود را همیشه بر چهره نورانی خود همراه داشت، گفت: اگر رنج جانبازان، جانفشانی شهدا و ایثار خانواده‌های آنان نبود، امروز قطعا ایران اسلامی در امنیت، صلابت، اقتدار و عزت نبود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در پایان از همه مردم قدرشناس مشهد مقدس دعوت به عمل آورد تا برای تجلیل از فداکاری و صبوری 30 ساله رجب محمدزاده، در مراسم تشییع پیکر این جانباز مقاوم، بعد از نماز جمعه این هفته شرکت کنند.