رئیسی: مردم تکلیف خطیری را بر دوش ما گذاشتند

در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی

رئیسی: مردم تکلیف خطیری را بر دوش ما گذاشتند

رییس‌جمهور منتخب گفت: مردم تکلیف خطیری را بر دوش ما گذاشتند و مصمم هستیم به گونه ای عمل کنیم که مردم احساس کنند که وضعیت متفاوت شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در دیدار با آیت الله العظمی حسین نوری همدانی با قدردانی از نقش آفرینی و حضور ایشان در صحنه‌های مختلف انقلاب به ویژه در انتخابات اخیر گفت: در ایجاد حماسه ۲۸ خرداد نقش آفرینی مراجع عظام تقلید بسیار موثر بود.

 رئیسی با اظهار امیدواری نسبت به بهره مندی دولت سیزدهم از دعای خیر و رهنمودهای مراجع تقلید به مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف از جمله معیشت و کسب و کار اشاره کرد و اظهار داشت: مردم با حضور خود وظیفه و تکلیف خطیری را بر دوش ما گذاشتند و مصمم هستیم به گونه ای عمل کنیم که مردم احساس کنند که وضعیت متفاوت شده است.

در این دیدار آیت الله العظمی حسین نوری همدانی نیز در سخنانی با خیرمقدم به رئیس جمهور منتخب و با تبریک پیروزی وی در انتخابات گفت: امروز استکبار جهانی با زر و زور و تزویر در مقابل جبهه مستضعفین قرار گرفته و مردم از شیطنت های استکبار به ستوه آمده و به دنبال عدالت و حق هستند، به همین خاطر است که دولت ها و ملت‌های دنیا از پیروزی شما خوشحال شدند و پیام‌های تبریک بی سابقه ای که از اقصا نقاط جهان ارسال کردند، موید این حرف است.

این مرجع عالیقدر تقلید با اشاره به تاکیدات حضرت علی علیه السلام به زمامداران مبنی بر مردمی بودن و اجرای عدالت و احیای حقوق مردم اظهار داشت: مردم شما را شخصیت متواضع و طرفدار عدالت می دانند و باید از فرصت ایجاد شده با اولویت بندی در مسیر رفع مشکلات مردم به ویژه گرانی و بیکاری گام برداشت.

آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی خاطرنشان کرد: باید در انجام مسئولیت سنگینی که بر عهده گرفته‌اید به نحوی عمل کنید که رضایت مردم جلب شده و محرومیت ها برطرف شود.

انتهای پیام/