نیامده ام که بروم. آمده ام که موفق بشوم ان شاء الله

نیامده ام که بروم. آمده ام که موفق بشوم ان شاء الله

در جمع فعالین دانشجویی - قادریم با توجهات حضرت رضا(علیه السلام) فقر را از چهره کشور بزدائیم. می‌توانم کاندیدای اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در خط امام(ره) باشم. باید دولت کار و کرامت به نام امام رضا(ع) آغاز شود. 

به گزارش raisi.ir ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع فعالین دانشجویی اظهار داشت: باید بسترهای فساد را از بین برد.
ایشان ضمن اشاره به اینکه در دولت اسلامی اجازه نمی‌دهم فساد در هیچ کجا لانه کند. گفت: قبل از هرکسی، رئیس دولت باید مدعی علیه فساد باشد.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره به اینکه نظام بانکی کشور باید متحول شود بیان داشت: به دنبال تشکیل دولتی در طراز نظام اسلامی هستیم. و نباید به هیچ‌کس و هیچ جریان سیاسی وام‌دار بود. ایشان گفت: پول گزافی ندارم که در انتخابات خرج کنم. حق‌ تولیت بنده فقط برای زائران و فقرا خرج می شود.
تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: قادریم با توجهات حضرت رضا(علیه السلام) فقر را از چهره کشور بزدائیم. می‌توانم کاندیدای اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در خط امام(ره) باشم. باید دولت کار و کرامت به نام امام رضا(ع) آغاز شود.
ایشان تاکید کرد: به‌عنوان یک خادم برای حل مشکلات مردم آمده‌ام و دولت ما دولت انقلابی خواهد بود.
ایشان در پاسخ به هجمه های رسانه ای اخیر اظهار داشت: نمی‌دانم در چه عرصه‌ای وارد شده‌ایم، که منافع خیلی ها به خطر افتاده است. بنده نسبت به هجمه ها جا نخواهم زد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در پایان گفت: برنامه ما نجات اقتصاد و مدیریت کشور است. نیامده ام که بروم. آمده ام که موفق شوم ان شاالله.