هیچ سندی مبنی بر تقلب در انتخابات ۸۸ ارائه نشد/ دشمن همواره به دنبال نفود است

هیچ سندی مبنی بر تقلب در انتخابات ۸۸ ارائه نشد/ دشمن همواره به دنبال نفود است

دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی مردم، فتنه نفوذ در سال ۸۸ را ناکام گذاشت.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی امروز در همایش طلایه‌داران بصیرت در یوم الله هشتم دی در میدان شهدای ذهاب در جمع مردم ولایتمدار رشت، اظهار داشت: انسان‌هایی که در مکتب دین پرورش یافته‌اند در طول تاریخ همواره یار و یاور پیامبر و اهل بیت بودند.


وی با بیان اینکه انقلاب ما در دنیا بی بدیل است چرا که مردم ما ولایتمدار هستند، گفت: انسان‌های ولایتمدار واقعی با انسان‌های ولایتمدار شعاری متفاوت هستند.


دادستان کل کشور افزود: انسان‌هایی که در مکتب امام راحل تربیت شدند و در ادامه در مکتب جانشین به حقش رشد و بالندگی کردند در مقابل فتنه‌های دشمن ایستادگی کردند و این مردم دشمن شناس و دشمن ستیز هستند.


حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه دشمن شناسی از دشمن ستیزی مهم تر است، تصریح کرد: انسان دشمن شناس، روش‌های ستیز دشمن و آنهایی که از مسیر ولایت خارج شده اند را می‌شناسد و این افراد، بصیرت بر شمشیرهایشان حکمرانی می‌کند.


وی تاکید کرد: در طول تاریخ آنهایی که در برابر دین خدا ایستادند افراد بی بصیرت بودند و همین افراد امیرالمومنین(ع) را خانه‌نشین کردند و در مقابل او صف آرایی کردند.


دادستان کل کشور با بیان اینکه آنهایی که چشم دل آنها کور است راه درست زندگی را نمی‌شناسند خاطرنشان کرد: این افراد دشمن را تشخیص نمی‌دهند و راه و روش دشمن را بلد نیستند.


حجت‌الاسلام رئیسی با تاکید بر اینکه قطب نمای انسان‌های  دشمن شناس بصیرت است افزود: شناخت حق و گرایش به حق و ایستادگی در مسیر حق از شاخصه‌های این افراد است.


دادستان کل کشور گفت: گفتمان امام علی(ع) با گفتمان تمام امامان(ع) یکی است و گفتمان توحید و عدالت اجتماعی است و گفتمان امام راحل نیز ایستادگی در مقبل استکبار است و گفتمان ولایت ثابت است.


وی با اشاره به فتنه‌های دشمن در انتخابات 88 خاطرنشان کرد: مردم در این انتخابات حضور حداکثری داشتند و ساز و کار انتخابات در کشور مشخص بوده و سازوکار قانون سالم بودن انتخابات را تضمین کرده است؛ تا امروز کسی سندی مبنی بر تقلب در انتخابات ارائه نکرده است.


حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه ارزش‌ها تغییر نمی‌کنند افزود: امروز دشمن به دنبال ایجاد فتنه در بین مسلمانان است و هرکس سخن و کلامی در جهت تفرقه بگوید در مسیر دشمن حرکت می‌کند.


دادستان کل کشور گفت: فرق فتنه 88 با سایر فتنه‌ها این است که دشمن احساس کرد جای پایی برای خود در کشور فراهم کرده است غافل از اینکه مردم و انقلاب اسلامی با همه مردم دنیا متفاوت هستند و دشمن شناخت درستی از ملت ایران نداشت.


وی با بیان اینکه  خط مردم ما خط ولایت و پشتیبانی از ولایت است تصریح کرد: جریان ضد انقلاب و سران استکبار و اسرائیل غاصب در فتنه 88 حضور داشتند و مردم این امر را درک کردند و  احساس مسئولیت و تکلیف کرده و برای حمایت از ولایت حماسه هشت و نه دی را خلق کردند.


حجت‌الاسلام رئیسی افزود: دست قدرت خدا در هشت و نه دی در سراسر ایران تجلی یافت و مردم با اعلام میثاق با ولایت مشت محکمی بر دهان استکبار زدند و همه مردم بدون توجه به اینکه به کدام کاندیدا رای دادند وارد صحنه شدند و فریاد مرگ برفتنه گر سر دادند.


دادستان کل کشور تاکید کرد: دشمن شناسی و زمان شناسی مردم به دشمنان ثابت شد و مردم نشان دادند که مردم این سرزمین با سایر کشورها که در آنها انقلاب مخملی را هدایت کردند فرق دارد و دشمن نمی‌تواند در این کشور نفود کند.


وی تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال نفود است و فتنه 88 عبرت‌هایی در خود دارد که باید بازخوانی شود و مردم با خلق حماسه 8 دی و 9 دی نشان دادند که همواره در هر گذرگاه تاریخی باید گوش به فرمان ولایت باشند و به رهنمودهای وی توجه کنند.