توزیع آرد و خدمات آستان قدس به مستمندان و محرومان با هدف انتخابات بود !!

توزیع آرد و خدمات آستان قدس به مستمندان و محرومان با هدف انتخابات بود !!

این در حالی است که بر اساس حکم مقام معظم رهبری به حجة السلام دکتر رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی، یکی از ماموریتهای قابل توجه و تعریف شده ی تولیت آستان، رسیدگی به مستمندان و رفع مشکلات قشر کم برخوردار است. لذا از همان روزهای اولیه اهتمام ایشان و همکارانشان در آستان قدس رضوی بر این موضوع بود. توزیع آرد، حضور در خانه ی مردم عزیز و مشاهده مشکلات و تنگناهای اقتصادی آن ها نیز ابتدا در مشهد و بعد در اقصی نقاط کشور در سال ۹۵ و پیش از تصمیم حجت الاسلام والمسلمین رییسی به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ اتفاق افتاد. عکس ها و اقداماتی که ذکر شده هیچ کدام پس از تصمیم ایشان در اسفند ۹۵ نبوده و بعضا حتی مربوط به یکسال گذشته است. 

چند روزی است که مطالبی با هدف تخریب حجة السلام دکتر رئیسی در فضای مجازی و رسانه های غیر رسمی در حال انعکاس است که عکس ها و اقدامات مربوط به سال گذشته در رسیدگی به مستمندان و نقاط کم برخوردار کشور را به موضوع نامزدی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ گره زده اند.

 

این در حالی است که بر اساس حکم مقام معظم رهبری به حجة السلام دکتر رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی، یکی از ماموریتهای قابل توجه و تعریف شده ی تولیت آستان، رسیدگی به مستمندان و رفع مشکلات قشر کم برخوردار است. لذا از همان روزهای اولیه اهتمام ایشان و همکارانشان در آستان قدس رضوی بر این موضوع بود. توزیع آرد، حضور در خانه ی مردم عزیز و مشاهده مشکلات و تنگناهای اقتصادی آن ها نیز ابتدا در مشهد و بعد در اقصی نقاط کشور در سال ۹۵ و پیش از تصمیم حجت الاسلام والمسلمین رییسی به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ اتفاق افتاد. عکس ها و اقداماتی که ذکر شده هیچ کدام پس از تصمیم ایشان در اسفند ۹۵ نبوده و بعضا حتی مربوط به یکسال گذشته است.

 

به مخاطبان فهیم رسانه توصیه می شود اخبار و اطلاعات حجة السلام دکتر رئیسی را از سایت شخصی ایشان و یا صفحات و کانال های رسمی که در این سایت معرفی شده است دریافت نمایند. متاسفانه با شروع تب رقابت های انتخاباتی شاهد بعضی بد اخلاقی ها و شایعه پراکنی ها در جهت تخریب رقیب انتخاباتی هستیم که بستر مناسبی برای تسویه حساب ضد انقلاب خارج نشین از خادمان مردم نیز شده است. 

بخش " پاسخ به شایعات Raisi.ir " آماده پاسخگویی به شایعات ، ابهامات و سوالات شما هم وطن عزیز است.