او مسئول مستقیم اعدام های ۶۷ بود !!!

او مسئول مستقیم اعدام های ۶۷ بود !!!

این در حالی است که حجت الاسلام رئیسی در تمام دوران حضور خود در قوه قضاییه؛ هیچ گاه در جایگاه حاکم شرع قرار نگرفت و تا کنون هیچ حکم قضایی صادر نکرده و تنها به قبول سمتهای اجرایی و دادستانی بسنده کرده است. لازم به ذکر است که در قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، قضات در جایگاه دادستان یا معاون دادستان همانند بعضی دیگر از نقاط جهان، حکم صادر نمی کنند و صدور حکم بعهده قاضی و مستقل از دادستانی است. 

یکی از بد اخلاقی های انتخاباتی در عرصه رقابت با حجة السلام دکتر رئیسی انتشار شایعاتی در رابطه با موضوع مجازات قاتلین ۱۷ هزار ایرانی در دهه ی ۶۰ است که منجر به اقدام قاطع قضایی به دستور مستقیم حضرت امام خمینی (ره) در آن برهه شد. مساله ای که بعضی افراد ساده لوح همچون مرحوم منتظری نسبت به این موضوع متعرض شدند.

یک فایل صوتی نیز از آقای منتظری در این خصوص منتشر شده است که در آن از حجة السلام دکتر رئیسی نیز به عنوان یکی از مسببین این ماجرا نام می برد و فرزند ایشان نیز با هدف سیاسی سعی دارد تا حجة السلام دکتر رئیسی را جزو صادر کنندگان حکم اعدام قاتلین ۱۷ هزار نفر از ملت ایران معرفی کند.

- این در حالیست که منافقین در یک جنگ نیابتی از طرف صدام علیه ملت ایران شرکت کردند و کسانی که با آنها در عملیات مرصاد مقابله کردند همچون کسانی که امروز علیه داعش می جنگند برای ما قهرمان هستند چون در دفاع از جان و مال و ناموس ایرانی جنگیده اند. و اگر کسی بخواهد آنها را مواخذه کند که چرا منافقین را کشتید مانند این است که امروز کسی مدافعان حرم را مواخذه کند که چرا با داعش می جنگید.

- مدعیان هیچ سند و حکمی از امام مبنی بر اینکه ایشان حکم قضایی صادر می نمود، ارائه نداده اند چون وجود ندارد.

- آیت الله موسوی اردبیلی (ره) به عنوان رئیس قوه قضاییه ، حجت الاسلام موسوی خوئینی ها به عنوان دادستان کل کشور ، حجت الاسلام حسینعلی نیری به عنوان حاکم شرع ، آقای اشراقی به عنوان دادستان تهران ، آقای مجید انصاری به عنوان رئیس سازمان زندانها و آقای مصطفی پورمحمدی به عنوان نماینده و معاون وزارت اطلاعات در این پرونده ، همگی به حکم صریح امام امت در احقاق حق ۱۷ هزار قربانی اقدامات تروریستی منافقین عمل کردند. 

- این در حالی است که حجت الاسلام رئیسی در تمام دوران حضور خود در قوه قضاییه؛ هیچ گاه در جایگاه حاکم شرع قرار نگرفت و تا کنون هیچ حکم قضایی صادر نکرده و تنها به قبول سمتهای اجرایی و دادستانی بسنده کرده است. لازم به ذکر است که در قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، قضات در جایگاه دادستان یا معاون دادستان همانند بعضی دیگر از نقاط جهان، حکم صادر نمی کنند و صدور حکم بعهده قاضی دادگاه و نه قاضی در دادسرا است. چطور می توان کسی که یک روز در دادگاه نبوده است به او نسبت صدور حکم داد. این موضوع برای کسی که الفبای علم حقوق را بداند روشن است.

 

از مخاطبان فهیم رسانه تقاضا می شود اخبار و اطلاعات حجة السلام دکتر رئیسی را از سایت شخصی ایشان و یا صفحات و کانال های رسمی که در این سایت معرفی شده است دریافت نمایند. متاسفانه با شروع تب رقابت های انتخاباتی شاهد بعضی بد اخلاقی ها و شایعه پراکنی ها در جهت تخریب رقیب انتخاباتی هستیم که بستر مناسبی برای تسویه حساب ضد انقلاب خارج نشین از خادمان مردم نیز شده است. 

بخش " پاسخ به شایعات Raisi.ir " آماده پاسخگویی به شایعات ، ابهامات و سوالات شما هم وطن عزیز است.