توزیع غذا برای تبلیغات انتخاباتی !!

توزیع غذا برای تبلیغات انتخاباتی !!

قرن هاست که نه تنها آستان قدس رضوی بلکه درآمد تمام روضات مقدسه از محل موقوفات آنها تامین می شده و نکته مهم در این زمینه این است که طبق احکام وقف، موقوفه باید در راهی که واقف برای آن در نظر گرفته خرج شود و استفاده از آن در هر مورد دیگری حرام است. در آستان قدس رضوی نیز موقوفات قابل توجهی برای تامین غذای زوار امام رضا علیه اسلام ثبت شده است که درآمد آنها صرف توزیع غذا حضرتی در میان زائران می شود. با این حال آنچه در دوران تولیت حجة السلام دکتر رئیسی با توجه به حکم مقام معظم رهبری، رخ داده است؛ فراهم کردن ساز و کاری برای پوشش تعداد بیشتری از زائرین و خصوصا زوار کم برخوردار بوده است. 

تولیت آستان مقدس رضوی باعث شده است که رقیبان برای تخریب حجة السلام دکتر رئیسی، فعالیت های  آستان قدس را نیز هدف قرار دهند و در این مورد از انتشار شایعات در رابطه با توزیع غذای حضرتی نیز فرو گذار نکنند.

قرن هاست که نه تنها آستان قدس رضوی بلکه درآمد تمام روضات مقدسه از محل موقوفات آنها تامین می شده و نکته مهم در این زمینه این است که طبق احکام وقف، موقوفه باید در راهی که واقف برای آن در نظر گرفته خرج شود و استفاده از آن در هر مورد دیگری حرام است. در آستان قدس رضوی نیز موقوفات قابل توجهی برای تامین غذای زوار امام رضا علیه اسلام ثبت شده است که درآمد آنها صرف توزیع غذا حضرتی در میان زائران می شود. با این حال آنچه در دوران تولیت حجة السلام دکتر رئیسی با توجه به حکم مقام معظم رهبری، رخ داده است؛ فراهم کردن ساز و کاری برای پوشش تعداد بیشتری از زائرین و خصوصا زوار کم برخوردار بوده است.

از مخاطبان فهیم رسانه تقاضا می شود اخبار و اطلاعات حجة السلام دکتر رئیسی را از سایت شخصی ایشان و یا صفحات و کانال های رسمی که در این سایت معرفی شده است دریافت نمایند. متاسفانه با شروع تب رقابت های انتخاباتی شاهد بعضی بد اخلاقی ها و شایعه پراکنی ها در جهت تخریب رقیب انتخاباتی هستیم که بستر مناسبی برای تسویه حساب ضد انقلاب خارج نشین از خادمان مردم نیز شده است. 

بخش " پاسخ به شایعات Raisi.ir " آماده پاسخگویی به شایعات ، ابهامات و سوالات شما هم وطن عزیز است.


برگرفته از Raisi.ir