آغاز رسمی فعالیت های انتخاباتی از یادمان هفتم تیر

آغاز رسمی فعالیت های انتخاباتی از یادمان هفتم تیر

حجة السلام دکتر رئیسی با حضور در یادمان شهدای هفتم تیر و دیدار با مسئولین و فعالین ستادهای استانی، رسما وارد فعالیت‌ها و رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری دوازدهم شد.

به گزارش raisi.ir حجة السلام دکتر رئیسی در جمع ستادهای کشوری و استانی خود با بیان اینکه رأی مردم در نظام اسلامی تشریفاتی نیست و سرنوشت‌ساز است؛ تاکید نمود که امروز مشکلات اقتصادی از دغدغه‌های اصلی مردم است.

 

وی بابیان اینکه همه قراردادها باید با نگاه به کرامت و عزت مردم باشد ادامه داد: نگاه اشرافی در مدیریت‌ها از مشکلات مردم است.

سید ابراهیم رئیسی با تأکید بر اینکه نگاه ما به همه ظرفیت‌های کشور است نه یک جناح و جریان خاص سیاسی، اظهار داشت: مدیریت یک جریان خاص در کشور باید شکسته شود و واگذاری امتیاز از بخش دولتی به خصوصی که به امضای طلایی مشهور است؛ باید به افراد صاحب حق و لایق داده شود.

حجة السلام دکتر رئیسی بابیان اینکه در دولت کار و کرامت جوانان نقش ویژه‌ای خواهند داشت، تأکید کرد: امکان تأمین مالی ستادها از طرف این‌جانب وجود ندارد و باید حداکثر دقت در مسائل مالی صورت پذیرد تا شاهد اسراف نباشیم.

وی در جمع مسئولین ستاد های استانی دولت کار و کرامت، تخریب در عرصه انتخابات را مطلقاً امری ناپسند و خلاف موازین شرعی و اخلاقی دانسته و افزود:  منکر خدمات دولت‌های بعد از انقلاب نیستیم اما مشکلات موجود بر همگان واضح است. اما با بسیج عمومی و مدیریت جهادی تغییر وضع موجود ممکن است.

حجة السلام دکتر رئیسی در پایان نیز با تاکید بر اینکه شفافیت اقتصادی از فساد جلوگیری میکند؛ از شفافیت بعنوان یکی از اصلی ترین برنامه های دولت کار و کرامت یاد کرد.