رئیسی بهمراه س.م وارد مسجد حظیره یزد شد !!

رئیسی بهمراه س.م وارد مسجد حظیره یزد شد !!

نظر به انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر حضور آقای س.م در مراسم شب گذشته مسجد حظیره یزد، اعلام می دارد که نامبرده بدون هماهنگی و در میان حضار مانند یک شهروند عادی در مراسم حضور داشته است. 

به دنبال رصد بخش پاسخ به شایعات سایت Raisi.ir ، مطالبی در فضای مجازی  در جهت تخریب چهره نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، حجة الاسلام رئیسی منتشر شده است که این مطالب موجب سوء تفاهم مخاطبین محترم رسانه قرار گرفته است.

لازم به ذکر است نظر به انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر حضور آقای س.م در مراسم شب گذشته مسجد حضیره یزد اعلام می دارد که نامبرده بدون هماهنگی و در میان حضار مانند یک شهروند عادی در مراسم حضور داشته است. در این مراسم همه سلایق و جناح های سیاسی و اجتماعی حضور داشتند که رسانه های محلی یزد به خوبی پوشش دادند.

 

از مخاطبان فهیم رسانه تقاضا می شود اخبار و اطلاعات حجة السلام دکتر رئیسی را از سایت شخصی ایشان و یا صفحات و کانال های رسمی که در این سایت معرفی شده است دریافت نمایند. متاسفانه با شروع تب رقابت های انتخاباتی شاهد بعضی بد اخلاقی ها و شایعه پراکنی ها در جهت تخریب رقیب انتخاباتی هستیم که بستر مناسبی برای تسویه حساب ضد انقلاب خارج نشین از خادمان مردم نیز شده است. 

بخش " پاسخ به شایعات Raisi.ir " آماده پاسخگویی به شایعات ، ابهامات و سوالات شما هم وطن عزیز است.