قم خاستگاه انقلاب و مورد توجه جهان اسلام است/ در لایحه بودجه ۱۴۰۱ به عدالت اجتماعی، توسعه متوازن و بهره‌گیری از ظرفیت ها توجه شده است

دکتر رئیسی در دیدار با آیت الله العظمی سبحانی:

قم خاستگاه انقلاب و مورد توجه جهان اسلام است/ در لایحه بودجه ۱۴۰۱ به عدالت اجتماعی، توسعه متوازن و بهره‌گیری از ظرفیت ها توجه شده است

رئیس جمهور با آیت الله العظمی جعفر سبحانی دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در ادامه سفر خود به استان قم در دیدار با آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی با بیان گزارشی از اقدامات دولت سیزدهم گفت: در این دولت به دنبال کاهش دغدغه‌های مردم، مراجع و نخبگان هستیم.
آیت الله رئیسی با اشاره به شرایط ویژه‌ای که دولت سیزدهم کشور را تحویل گرفته است، اظهار داشت: علاوه بر اقدامات و جلسات مداوم در تهران، سفرهای منظم استانی برای بررسی مشکلات اقصی نقاط کشور انجام می شود و مصوبات هر سفر تا حصول نتیجه دنبال خواهند شد.

رئیس جمهور افزود: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ به عدالت اجتماعی، توسعه متوازن و بهره‌گیری از ظرفیت ها توجه شده است.

رئیس جمهور با اشاره به جایگاه ویژه قم در میان مسلمانان بویژه شیعیان، گفت: این شهر خاستگاه انقلاب و مورد توجه جهان اسلام است و باید مشکلاتش بصورت دقیق پیگیری و حل شود.

آیت الله العظمی سبحانی نیز در این دیدار ضمن بیان خداقوت به دولت سیزدهم تاکید کرد: طبیعتا در این مدت بیش از گذشته مشکلات مردم را لمس کرده‌اید.
این مرجع تقلید با اشاره به مشکلات فرهنگی جامعه بیان داشت: مدارس و دانشگاه‌ها برای حل مشکلات فرهنگی نقش جدی دارند و باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرند.
آیت الله العظمی سبحانی همچنین با اشاره به مشکلات مختلف استان قم، تصریح کرد: پروژه ناتمام مونوریل قم تاکنون هزینه زیادی داشته و ضروری است تصمیمی برای آن گرفته شود.