آیت‌الله رئیسی درگذشت والده شهیدان کارور را تسلیت گفت

آیت‌الله رئیسی درگذشت والده شهیدان کارور را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت والده شهیدان حسن، محمدرضا و مرتضی کارور، آورده است: این مادر مومنه با پیروزی از مکتب عاشورا و عشق به حضرت زینب کبری(س)، سه سرو سربلند در دامن خود پرورش داد تا سایه‌گستر استقلال کشور اسلامی‌مان باشند. بی‌شک یاد و نام این مادر بزرگوار و فرزندان دلاورش همواره در یادها خواهد ماند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت درگذشت مرحومه زینب تاج‌الدین از درگاه خداوند برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.
متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت اسوه ایثار و مقاومت حاجیه خانم زینب تاج‌الدین مادر گرامی شهیدان والامقام حسن، محمدرضا و مرتضی کارور موجب تألم خاطر شد.
این مادر مومنه و فداکار با پیروزی از مکتب عاشورا و عشق به حضرت زینب کبری(س)، سه سرو سربلند در دامن خود پرورش داد تا سایه‌گستر امنیت و استقلال کشور اسلامی‌مان باشند. بی‌شک یاد و نام این مادر بزرگوار و فرزندان دلاورش همواره در یادها خواهد ماند.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم و مردم با ایمان شهر ری تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران