هر کاندیدایی باید مرز خود با دشمن و فتنه 88 را صریح و شفاف مشخص کند

هر کاندیدایی باید مرز خود با دشمن و فتنه 88 را صریح و شفاف مشخص کند

کسی که دلداده به انقلاب، نظام و ارزش‌های کشور باشد، دشمن را دشمن می‌داند و این مسئله را به خوبی درک می‌کند. 


«حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی»  در ارتباط با ضرورت مرزبندی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با فتنه 88 و توجه داوطلبان به ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: همه کسانی که کاندیدای مجلس شورای اسلامی و یا خبرگان رهبری می‌شوند، باید مرزبندی خودشان را به صورت شفاف و صریح روشن کنند و این یک مسئله قطعی است.

دادستان کل کشور اظهار داشت: کسی که دلداده به انقلاب، نظام و ارزش‌های کشور باشد، دشمن را دشمن می‌داند و این مسئله را به خوبی درک می‌کند. 

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی خطاب به کاندیداها، گفت: در رابطه با حضور در عرصه انتخابات مسئله این است که یک کاندیدا می‌خواهد نماینده مردمی شود که هم دشمن شناس و هم دشمن ستیز هستند و هر فردی که نماینده می‌شود، باید خود را نماینده مردم با بصیرت بداند.  

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم دشمن شناس و با بصیرت هستند، تصریح کرد: کاندیداها و نمایندگان باید خود را نماینده مردم با بصیرت بدانند و اگاه باشند که مردم دشمن را به خوبی می‌شناسند، موضع گیری‌های با بصیرتی با اقتدا به مقتدای خودشان چه دیروز امام راحل و چه امروز رهبری که بصیرت آفرینی داشتند، داشته باشند و این مرز بندی‌ها از اولویت‌ها است که در عرصه انتخابات مطرح می‌شود.