هر وقت منافع اشرافی گری به خطر افتاد تهمت و افترا را آغاز کردند

هر وقت منافع اشرافی گری به خطر افتاد تهمت و افترا را آغاز کردند

حجه الاسلام دکتر رئیسی در میان مردم پرشور کرمان:
این که جوان تحصیل کرده شغل نداشته باشد یا تیتر روزنامه ها موضوع فساد باشد در شان مردم نیست و امروز علی رغم افتخار آفرینی ها مردم گرفتار مشکلاتی هستند که شایسته مردم نیست.

به گزارش raisi.ir حجه الاسلام دکتر رئیسی که به کرمان سفر کرده بود حضور خود در استان کرمان را برای بزرگذاشت رشادت ها و غیرت مردم در نبرد حق بر باطل عنوان کرد وگفت: یاد شهید باهنر را گرامی می دارم و درخواست توفیقات برای سردار بزرگوار حاج قاسم سلیمانی را دارم. رشادت های لشکر چهل و یک ثارالله فراموش نشدنی است.

وی افزود: جوانان عزیز در همه صحنه ها در استان کرمان پیشتاز هستند و چهره های اثر گذاری در کشور هستند و آنچه سایه جنگ را از کشور دور کرده نیز حضور همین مردم است. 

سید ابراهیم رئیسی در ادامه گفت: جامعه اسلامی ما بر اثر رشادت ها به نقطه های اثر گزاری نظیر اقتدار و افتخار رسیده است. در عرصه هوا فضا و نانو نیز هر جا یک مدیریت انقلابی داشتیم افتخار آفریده است.

رییسی اساس قدرت در نظام را حضور مردم متدین در صحنه دانست و افزود: امام به ما مردم باوری را آموخت نه به مردم شعار دادن و ما در همه عرصه ها گفتیم و عمل کردیم که ما می توانیم اما امروز فقر و بیکاری در شان ملت بزرگ ایران نیست. مشکل و کمبود ما نقدینگی نیست.آیا حق است که هفده هزار کارخانه تعطیل یا نیمی از ظرفیت تولید معطل بماند؟

حجه الاسلام رییسی ادامه داد: ما معتقدیم بر اساس خود باوری که در پرتو خداباوری است ما می توانیم. گشودن قفل ها در این کشور بدست بیگانگان نیست بلکه بدست مردم غیور ایران است.

وی افزود: من بهترین و دلچسب ترین جایگاه خدمت را آستان مقدس امام رضا می دانستم و هوی و هوس ریاست جمهوری ندارم اما آمده ام تا اشکی بر چشمان مادری که به دنبال شغل برای یکی از چهار فرزندش است و تنها با قناعت می خواهد یک فرزندش شاغل شود، جاری نشود.

حجه الاسلام رئیسی خطاب به دیگر کاندیداها گفت: چرا تبلیغاتی می کنید که بی توجهی به مردم است؟ بنده معتقدم عقل مردم بسیار مهم است. امروز فصل بازگرداندن نشاط واقعی در خانواده ها و افزایش اعتماد میان مردم و دولتمردان و فصل اعتماد به مدیریت جوانان در کشور است. امروز فصل کرامت دختر، پسر و جوانان کشور است. فصل مبارزه با فساد فرا رسیده است.

وی ادامه داد: آقایان می گویند نمی شود. به آقایان توصیه می کنیم به جای تهمت و افترا زدن درباره عملکردشان توضیح دهند. فکر نکنند با تهمت و افترا جا می زنیم. هر جا منافع جریان اشرافی در کشور به خطر افتاده تهمت و افترا را شروع کرده اند. چرا عصبانی می شوید و مطالبی می گویید که اهانت به مردم است.

کاندیدای دولت دوازدهم ادامه داد: می گویند می خواهند دیوار بکشند، ما دیواری بین چپاولگران بیت المال و مردم خواهیم کشید. ما برای نجات کشور از اشرافیت، قبیله گرایی و رکود وارد میدان شده ایم و ان شا الله موفق می شویم.

رئیسی افزود: آقایان می گویند آرامش در اقتصاد کشور حاکم است! این چه آرامشی است که چرخ اقتصاد کشور در آن حرکت نمی کند؛ آرامش زمانی است که اقتصاد در تحرک باشد.
اینکه نیمی از کارخانه های کشور تعطیل شده چطور اقتصاد کشور در حال حرکت است.

حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: دولت باید نگران جوانی باشد که در دانشگاه این کشور درس خوانده اما شغل ندارد و خجالت‌زده می‌شود. انسان برای بیکاری چنین جوانانی شب خوابش نمی‌برد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: 11 میلیون جوان در سن ازدواج هستند. می‌گوییم "چرا ازدواج نمی‌کنید؟"، می‌گویند "شغل و مسکن نداریم."، وام هم که باید در صف 500 هزار نفری باشند. ما می‌گوییم اگر از 2 نفر تسهیلات را پس بگیرند می‌توانند به همه این 500 هزار نفر وام ازدواج را بدهند.

وی تأکید کرد:  خانم‌ها و آقایان و جوانان، من نمی‌خواهم شعار تبلیغاتی بدهم اما مشکل کشور، کمبود آب، امکانات، ذخایر، نقدینگی و امکانات نیست. مشکل تنها ضعف مدیریت اجرایی است.

حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: چرا عصبانی می‌شوید و مطالبی می‌گویید که اهانت به مردم است. ما دیوار بلندی بین چپاولگران با حقوق مردم ایجاد خواهیم کرد. ما برای نجات کشور از اشرافیت وارد میدان شده و موفق خواهیم شد. ما برای نجات کشور از جناح‌بازی و قبیله‌گرایی وارد میدان شده‌ایم و با کمک مردم موفق خواهیم شد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، تأکید کرد: عده‌ای تبلیغات کرده و وعده و وعید می‌دهند اما من معتقدم عقل مردم از همه چیز مهمتر است. فصل افزایش ازدواج و کاهش طلاق، فصل اعتماد به مدیریت جوانان در کشور و فصل بازگشت نشاط به خانواده و فصل کرامت دختران و پسران فرا رسیده است و با حضور مردم قطعی خواهد شد.

وی با انتقاد از عدم توجه دولت یازدهم به مسکن مهر، اشتغال و ازدواج جوانان، گفت: دولت نسبت به مردم مسئولیت دارد. به آقایان توصیه می‌کنم توهین را کنار بگذارند و بدانند من استادی مثل بهشتی دارم و با توهین عقب‌نشینی نمی‌کنم؛ هر وقت منافع جریان اشرافی به خطر می‌افتاده توهین‌ها شروع شده است.

حجت‌الاسلام رئیسی در پاسخ به شعار "رئیسی، دوست داریم"، گفت: صمیمانه عرض می‌کنم، خدا می‌داند هوا و هوس ریاست جمهوری ندارم آمده‌ام اشک چشم آن مادری را که می‌گوید "می‌خواهم از بین 4 فرزندم یکی شاغل باشد"، دیگر نباشد.