نباید مردم را ترساند.

نباید مردم را ترساند.

حجه الاسلام دکتر رئیسی در جمع علما و بزرگان طوایف زاهدان:

ما ذخایر و منابع فراوان و نیروی متراکم انسانی کم نداریم اما فقر مطلق و بیکاری زندگی مردم را رنج می دهد.

زاه


به گزراش raisi.ir سید ابراهیم رئیسی که در میان علما، بزرگان طوایف و نخبگان استان سیستان و بلوچستان حاضر شده بود ضمن قدردانی از ابراز محبت و احساسات علما و برادران اهل سنت و شیعه از همه اقلیم ها گفت: امروزدر خطه ای هستیم که مرزبانان کشور اجازه ندادند با گذشت ایام یک وجب از خاک میهن مورد طمع قرار بگیرد و این در حالی بود که تنگنا و مشکلات زیادی داشتند. آنان با دلی شاد و وحدت و انسجام جلوه ای از زندگی وحدت بخش مقابل دوست و دشمن به تصویر کشیدند.

وی افزود: مردم این خطه اهل کارند اما کار نیست. امروز با مشکلات بسیاری مواجهیم و برخی فقط به ۴۵ هزار تومان یارانه اتکا دارند اما تصور ما این است که این وضعیت قابل تغییر است. مردم در شرایط عادی می سازند اما با تبعیض نمی سازند. این که وضع موجود مولود بی تدبیری باشد نمی پذیرند، می توان با مدیریت جهادی و انقلابی از منابع، بهترین استفاده را کرد تا زندگی مردم تغییر کند.

حجه الاسلام رییسی در ادامه گفت: مردم باید به انتخابات گذشته بنگرند و ببیند آنچه می خواستند محقق شد اگر نشده باید به فکر تغییر باشند. نباید مردم را ترساند. دولتمردان باید به مردم بگویند چه کار کرده اند اما اگر پرونده خالی بود و مردم احساس کردند مشکلات افزایش یافته مردم چگونه اعتماد کنند.