کلید این قفل در دست مردم است.

کلید این قفل در دست مردم است.

حجه الاسلام دکتر رئیسی در جمع مردم اسلامشهر: قفل مشکل مشکل کسب و کار بدست بیگانگان گشوده نخواهد و کلید این قفل در دست مردم است.

به گزارش raisi.ir سید ابراهیم رئیسی که به اسلامشهر رفته بود در جمع پرشور مردم این شهر گفت: به برکت خون شهیدان و صبر و تحمل مادران و همسران و حضور با بصیرت مردم در همه صحنه ها امروز دارای عزت و اقتدار هستیم و همه معتقدند وجود امنیت و انسجام اجتماعی و ناامیدی دشمنان به برکت حضور مردم است.
وی افزود: ما حضور مردم را از مولفه های قدرت می دانیم و برای درون و برون کشور مهم است. مردم ما خداباورند و این را از امام و رهبری یاد گرفتند. باید مردم را باور داشت اگر کسی مردم را باور داشته باشد کلید حل مشکلات در دست انهاست.

حجه الاسلام رئیسی در ادامه گفت: مگر دولت وظیفه تامین مسکن بهداشت را طبق قانون اساسی بر عهده ندارد. در دوران جنگ مردم با نداری ساختند و فهیم اند اما حاضر نیستند تبعیض را ببینند.دغدغه مردم این است که آیا نمی شود مشکلات روستایی ها را حل کرد؟

رئیسی افزود: دولت باید خرید محصول آنها را تضمین کند.نباید از آنها هزار تومان خرید و در بازار ده هزار تومان فروخت.با مدیریت صحیح کشاورز به حقش می رسد اما اگر مدیریت نشود کشاورز به جای کار به حاشیه نشینی روی می آورد و کشاورزی را رها می کند. امروز مشکل کشور کمبود آب نیست بلکه مدیریت آب است.
وی ادامه داد: دولت نسبت به خانواده فقیر با سفره خالی مسئولیت دارد و باید فاصله طبقاتی را کم کند. فاصله طبقاتی بیشتر شده و فقیر فقیر تر و ثروتمند ثروتمند تر شده است.

حجه الاسلام دکتر رئیسی با اشاره به دیگر کاندیدا ها گفت: آقایان می گویند من رقیب دولت هستم. خدا می داند هوی و هوس ریاست جمهوری ندارم و انگیزه ام برای حضور اشک چشم مادری بود که تقاضای شغل برای یک فرزندش می کرد. بارها اعلام کردم که رقیب این دولت عملکرد خود اوست.

حرف اصلی بنده این است که ما می توانیم. مشکل فقر مطلق و بیکاری و راه اندازی کارگاه های تولیدی، ایجاد امید در بین کشاورزان با حضور مردم امکان پذیر است و اولین گام تغییر، روز انتخابات است.

دکتر رئیسی ادامه داد: ما مرزهای قومی و قبیله‌ای را به رسمیت نمی‌شناسیم؛ همه شهروند درجه یک هستند.
وی ادر پایان گفت: اولین گام در تغییر روز انتخابات ریاست جمهوری است. مردم را دائم می‌ترسانند؛ راهی ندارند جز اینکه بگویند اگر فلانی بیاید می‌خواهد کشور را به قبل برگرداند. ما نه بازگشت به گذشته را می‌خواهیم نه وصع موجود بلکه تعییر به نفع مردم را می‌خواهیم. ما معتقد به کلام امامی هستیم که در برابر دنیا اعلام کرد ما می‌توانیم
 

 


دریافت
مدت زمان: 49 ثانیه