در چند ماه پایانی دولت شاهد افتتاح ها و افزایش پرداخت ها هستیم

در چند ماه پایانی دولت شاهد افتتاح ها و افزایش پرداخت ها هستیم

حجت الاسلام دکتر رئیسی در جمع مردم شهریار: امروز در چند ماه پایانی دولت شاهد افتتاح ها و افزایش پرداخت به سازمان های حمایتی هستیم.
ایکاش در تمام این چهار سال مانند چند ماه اخیر کار می کردید. اگر با همین تلاش چند ماهه در چهار سال اخیر کار می کردید این همه مشکل نداشتیم.

به گزارش raisi.ir حجه الاسلام دکتر رئیسی که به شهر شهریار سفر کرده بود در میان مردم این شهر گفت: امروز از برکات قانون اساسی و خون شهدا رای مردم تشریفاتی نیست و واقعی است. مردم آینده کشور و کیفیت آینده دستگاه ها را رقم می زنند. تفاوت محوری انتخابات ما با سایر کشورها در آن است؛ کسی که خود را عرضه و کسی که بر می گزینند باید به وظیفه عمل کند. در انتخابات آینده انتخاب سکاندار دستگاه اجرایی بسیار مهم است.

وی افزود: امیدوارم خداوند توفیق نوکری مردم را به من بدهد. اگر نگاه به مردم عوص نشود مشکلات باقی خواهد ماند. اگر مردم به عرصه اقتصاد بیایند مشکلات حل می شود. می گویید می خواهیم برای مردم نشاط درست کنیم. ما هم معتقدیم جوان باید نشاط و آرامش داشته باشد اما آیا جوان جویای کار که شب خجلت زده به خانه بر می گردد آرامش دارد؟

حجت الاسلام رئیسی در ادامه گفت: امروز جوانان مشکل وام ازدواج است. معوقات بانکی در این دولت افزایش یافته است. اگر دو نفر از افرادی که تسهیلات را با پارتی بازی و ناحق گرفته اند پول ها را برگردانند مشکل وام ازدواج حل می شود. فساد امروز در کشور فرا جناحی شده است. دولت فساد را به دولت قبل حواله می دهد. آیا با دزد دزد گفتن مردم اعتماد می کنند یا اینکه دولت اقدام کند و بعد اعلام کند؟ امروز مواد مخدر از مشکلات ماست و ریشه بسیاری از طلاق ها مواد مخدر است. چند بار تاکنون ستاد مبارزه با مواد مخدر به ریاست رئیس جمهور تشکیل شده است؟

وی افزود: اگر امروز می توانیم در دنیا حرف بزنیم به دلیل قدرت ملت است. اگر دنیا روی ما حساب می کند به دلیل مردمانی است که به جای سنگر زدن در داخل مرزها مقابل ترو ریست ها در سوریه می جنگند.

سید ابراهیم رئیسی ادامه داد: ما حضور رییس جمهور را در برخی شوراهای عالی کمرنگ می بینیم و گاهی در یک یا دو جلسه در دوره شرکت می کنند و ما معتقدیم که این خلاف مصلحتی است که قانون در نظر گرفته است. اختیارات را به وزیر کشور واگذار کرده اند. بنده به سهم خود از تلاش های وزیر کشور تشکر می کنم اما وزیرکشور به تنهایی میتواند تمام دستگاه ها را به خط کند؟

وی در پایان گفت: بنده ذیل حزب و جریان سیاسی خاصی تعریف نمی شوم و برنامه ام استفاده از ظرفیت همه نخبگان و جریان ها است. اصولگرا و اصلاح طلب خط امام برای کشور محترم هستند و از ظرفیت آنها استفاده می شود. مردم از دعواهای سیاسی خسته شده اند و می خواهند مشکلات حل شود. غصه ای که تا امروز دارم این است که آسیب شناسی در کشور انجام شده ولی آسیب زدایی نشده است.