سید احمد عبودتیان به عنوان «دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت» منصوب شد

در حکمی از سوی آیت‌الله رئیسی؛

سید احمد عبودتیان به عنوان «دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت» منصوب شد

رئیس جمهور در حکمی سید احمد عبودتیان را به عنوان «دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت» منصوب و همه مقامات و دستگاه‌های دولتی را در راستای تحقق انتظارات پیوست این حکم، مکلف به همکاری با وی کرد.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در حکم انتصاب دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت آورده است: امیدوارم به منظور ایجاد «تحول مردم پایه و عدالت محور با تأکید بر ظرفیت جوانان» و «ارتقای اعتماد و امید مردم به دولت» از طریق «افزایش نقش و مشارکت مردم در اداره امور کشور»، «توسعه کارآمدی دولت در حل مسائل کشور به پشتوانه مردم» و «غلبه بر سازوکارهای ناکارآمد، پرهزینه و زمان‌بر بروکراتیک» در پیشبرد اهداف «دولت مردمی» در چارچوب قوانین و مقررات کشور، مجدانه کوشا باشید.

سید احمد عبودتیان هرندی، متولد ۱۳۵۶ اصفهان و دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق الکترونیک است.

مسئول بسیج دانشجویی، مسئول کنگره شهدای دانشجو، عضویت در شورای مرکزی اولین مجمع صنفی نشریات دانشجویی کشور، نویسنده، سردبیر و مدیرمسئول نشریات دانشجویی، مسئول دفتر ارتباطات مردمی استاندار یزد در دولت نهم، مسئول ستاد پیگیری مصوبات سفر هیات دولت و رهبری به استان یزد، فرمانداری شهرستان تفت، معاون سازماندهی، عملیات فرهنگی و جانشینی بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (عج)، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج)، عضویت در هیات مدیره بنیاد خانواده و مشاور عالی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اهم سوابق کاری و اجرایی وی می‌باشد.

متن حکم رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای سید احمد عبودتیان
نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت» منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» با برنامه‌ریزی و اقدام جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در گام دوم انقلاب، به منظور ایجاد «تحول مردم پایه و عدالت محور با تأکید بر ظرفیت جوانان» و «ارتقای اعتماد و امید مردم به دولت» از طریق «افزایش نقش و مشارکت مردم در اداره امور کشور»، «توسعه کارآمدی دولت در حل مسائل کشور به پشتوانه مردم»، «شتاب‌دهی به تحقق حکمرانی مردمی» و «غلبه بر سازوکارهای ناکارآمد، پرهزینه و زمان‌بر بروکراتیک» در پیشبرد اهداف «دولت مردمی» در چارچوب قوانین و مقررات کشور، مجدانه کوشا باشید.
کلیه مقامات، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی، در راستای تحقق اهم انتظارات این جانب که به پیوست ابلاغ می‌گردد، مکلف به همکاری می‌باشند.
در راستای ایجاد شبکه «همیاران مردمی دولت» به منظور کمک به تحقق انتظارات مذکور در سطح شهرستان‌ها، کلیه فرمانداران موظفند نسبت به معرفی و انتصاب دستیار مردمی در هماهنگی کامل با جناب عالی اقدام نمایند.
توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران