حق شهروندی یک نوشته نیست که از آن پرده برداری کنند

حق شهروندی یک نوشته نیست که از آن پرده برداری کنند

حجه الاسلام دکتر رئیسی در میان مردم اردبیل: حق شهروندی یک نوشته نیست که از آن پرده برداری کنند، آن است که جوان جویای کار ما در کوتاهترین زمان بتواند شغل مورد نظرش را بیابید.

به گزارش raisi.ir، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در مصلای شهر اردبیل در جمع lvnl با اشاره به اینکه امروز در جمع جوانانی قرار دارم که می خواهند سرنوشت خود را با آگاهی رقم بزنند، گفت: سایه جنگ را قردادها از سر کشور دور نکردند، سایه جنگ را حضور شما مردم از سر کشور دور کرد. ما به همه افتخارات انقلاب اسلامی می بالیم اما در حوزه اقتصادی، اشتغال و کار مردم و نیز در حوزه اجتماعی ما آنچه که در شان و لیاقت توانمندی‌های مردم باشد، نمی‌بینیم.

وی تصریح کرد: حق شهروندی یک نوشته نیست که از آن پرده برداری کنند، آن است که جوان جویای کار ما در کوتاهترین زمان بتواند شغل مورد نظرش را بیابید.

رییسی افزود: قانون به دولت دستور ایجاد شغل میلیونی می‌دهد اما می‌گویند، نمی‌شود و ما می‌گوییم مگر این قانون کشور نیست؟ مگر ما از همه ظرفیت‌های کشور استفاده کرده‌ایم؟

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: استان اردبیل، قطب کشاورزی در کشور است، باید به کشاورزی این منطقه توجه شود، باید در کنارش صنایع تبدیلی در نظر گرفته شود. محصولات با کیفیت ما در کجای دنیا پیدا می شود؟ اما باید فضا به شکلی باشد که برای کشاورز، کشاورزی صرف کند و بتواند معیشت خود را از آن به دست آورد.

وی افزود: باید راه برای کشاورزانی که آماده تولید محصول هستند، باز شود. در این استان زنان همپای مردان جزو نیروهای مولد هستند و دولت باید با بیمه از آنان حمایت و پشتیبانی کند.

رییسی با طرح این سوال که دولت مگر وظیفه ندارد دغدغه مردم را کم کند؟ گفت: دولت نوکر مردم است. آقایان محترم اگر به اعتقاد اعتراض و نقد مردم علیه دولت توجه کردید که توجه کردید اگر این کار را نکنید در آینده مجبور می شوید به آن توجه کنید.

وی گفت: من به دلیل سابقه ای که در کارم داشته ام، سینه ام پر از اسرار است که اگر بخواهم می توانم آن اسرار را افشا کنم، اما این کار را نمی کنم، این رفتارها را غیراخلاقی می دانم. ما معتقدیم که می توان امور کشور را با کمک همین مردم و جوانان حل کرد و دعا می کنیم که در روز انتخابات آنچه که به صلاح این کشور است رخ دهد.