چند تا مسکن درست کردید؟!

چند تا مسکن درست کردید؟!

حجت الاسلام رئیسی در جمع پر شور مردم ارومیه: شمایی که می‌گویید مسکن مهر مزخرف است چندتا مسکن درست کردید؟ بگویید مسکن اجتماعی چند مسکن برای مردم ایجاد کرد.

به گزارش raisi.ir حجة الاسلام دکتر رئیسی که به ارومیه سفر کرده بود در جمع پر شور مردم این شهر گفت: ما انسجام مثال زدنی را در این شهر و استان رنگین کمان ارومیه شاهد هستیم. امشب حضور شما در اینجا با یک دنیا صفا و صمیمیت برای من مسئولیت آور است و حضور با بصیرت شما در این عرصه پیام های زیادی دارد.

وی افزود: امید است آنهایی که فکر می کنند تشکیل این تجمعات با امور ظاهری امکان پذیر است  صدای این جمعیت را بشنوند که با دل به اینجا پا گذاردند. امروز اگر پیام و سخن این جمعیت و جمعیت های مشابه و نقد آنها به سیاست های دولت شنیده نشود روزی شنیده خواهد شد که دیگر دیر است.

سید ابراهیم رئیسی در ادامه گفت: اعتراض و انتقاد مردم به چیست؟ انها می گویند انقلاب ما قله های رفیعی را فتح کرده که ملجا عالم شده ولی چرا باید در درون خود مشکلاتی داشته باشد که جوانان را گرفتار کرده است.

رییسی افزود: آیا وضعیتی که امروز ما را رنج می دهد در شان جوانانی است که ۸ سال کشور را حفظ کردند. آنچه امروز فقرای ما را رنج می دهد سفره‌های کوچک شده با سیاست‌های نادرست است.

سید ابراهیم رئیسی ادامه داد: مردم دیگر ظرفیت و آمادگی شنیدن اخبار فساد را ندارند و معتقدند می‌شود ساختارهایی را شکل داد که در شان دولت اسلامی باشد تا هر روز شاهد یک فساد نباشیم. آیا پاسخ حرف‌ها و سوالات مردم تهمت و افترا است؛ من می دانم در کشور چه خبر است.

دکتر رییسی خاطر نشان کرد: چرا جوانی که امروز می تواند هسته ای را اداره کند نمی تواند زندگی خود را اداره کند؟ مشکل اینجاست که نگاه برخی این است که بیگانه بیاید و گره گشایی کند. ما می گوییم چرا به افتخارات کشور بی توجه هستید؟ 

حجه الاسلام رییسی با اشاره به برجام گفت: در برجام ما چکی گرفتیم و تعهدات خود را پیش پرداخت کردیم و حالا نوبت آنهاست که تعهدات خود را عمل کنند؛ آیا این دولت می تواند انها را مجبور به اجرای تعهد کند؟ قرار بود سرمایه گذاری خارجی وارد کشور شود ولی ببینید چه مقدار سرمایه گذاری خارجی وارد کشور شده است؟ ما می‌گوییم دیپلماسی آن است که رابطه با کشورهای خارجی به ویژه کشورهای همسایه تنظیم شود.

سید ابراهیم رییسی در ادامه گفت: دولت امروز باید به مردم بگوید چه کار کرده و صادقانه به مردم گزارش دهد. ما شهروند درجه یک و دو نداریم و برای همه مردم باید شغل ایجاد کرد و ما معتقدیم که منافع مرز را باید به خود مردم استان واگذار کرد.

کاندیدای دولت دوازدهم افزود: این استان کاملا قابل ارتقا در زمینه گردشگری است و فقط اراده و عزم جدی می خواهد؛ معنا ندارد با این منابع ما در این کشور بیکار داشته باشیم. کشور ما با این منابع عظیم برای آنکه بتواند زندگی جدای از فقر و فساد اقتصادی داشته باشد کاملا ممکن است و فقط یک دولت انقلابی نیاز دارد.